ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 18:34

افزایش مصرف ۲۰ درصدی گاز در شهرستان پاوه/گاز دار شدن روستای کمدره در ده روز آینده

افزایش مصرف ۲۰ درصدی گاز در شهرستان پاوه/گاز دار شدن روستای کمدره در ده روز آینده

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره گاز شهرستان پاوه گفت:در خصوص قطعی و افت فشار گاز که در استانهای  شمالی و شمال شرقی شاهد بودیم واقعا به دلیل بستن گاز از جانب ترکمنستان و رعایت نکردن الگوی مصرف در سراسر کشور بود. آشنا لطف الهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره گاز شهرستان پاوه گفت:در خصوص قطعی و افت فشار گاز که در استانهای  شمالی و شمال شرقی شاهد بودیم واقعا به دلیل بستن گاز از جانب ترکمنستان و رعایت نکردن الگوی مصرف در سراسر کشور بود.آشنا لطف الهی

آشنا لطف الهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : موج سرما و ماندگاری هوا در طول این مدت هم زیاد بوده و الحمد الله در مناطق ما از نقطه صفر مرزی در روستای هانه گرمله تا اخرین روستای باینگان تاکنون مشکلی پیش نیامده و کمبود و قطعی و افت گاز را نداشتیم.

وی گفت: در ماههای آذر و دی ماه مصرف گاز در شهرستان پاوه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش را با مصرف ۲۴ میلیون متر مکعب نشان می دهد و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۲۰ میلیون متر مکعب گاز در شهرستان مصرف شده است.

لطف الهی ادامه داد: بخشی از این افزایش ۲۰ درصدی مربوط به توسعه گازرسانی به برخی از روستاهای شهرستان است و قسمت اعظم آن هم به رعایت نکردن الگوی مصرف بی رویه بر می گردد.

وی گفت: در نیمه دوم آذرماه هم پایش مصرف گاز در ادارات سطح شهرستان انجام شده است که برخی از این ادارات با رعایت نکردن در مصرف گاز مجبور به قطع گاز آنها خواهیم شد.

لطف الهی با اشاره به آمار گازرسانی در سطح شهرستان گفت: اکنون ۵ شهر شهرستان و  ۳۱ روستای ما کاملا گازدار شده اند که نزدیک به ۲۴ هزار ۵۰۰ مشترک می باشند که ۱۶ هزار از این تعداد مشترکین شهری و ۸۵۰۰ دیگر نیز مشترکین روستایی می باشند.

وی اضافه کرد: در رابطه با گاز دار شدن سایر روستاها ، روستای کمدره در تلاش هستیم تا برای ۷ یا ۱۰ روز دیگر این روستا گازدار می شود و پیمانکاران ما در روستاهای وراء و داریان فعال می باشند و شبکه داخلی روستای وراء کاملا تمام شده و ۲۵۰ متر از شبکه داخلی روستای داریان نیز باقی مانده است.

رئیس اداره گاز پاوه افزود: پکیج روستاهای نروی، وزلی،نیسانه، شیخان، شرکان و هیروی ، در امور پیمانها پیمان سپاری شده، و بنا هست قبل از سال جدید، گازرسانی به پیمانکار ابلاغ شود.

وی در پایان گفت: مجوز گازرسانی به روستای هجیج هم با پیگیری های دکتر رستمی گرفته شده و پکیج این روستا هم آماده و بنا است که برای امور پیمانها، ارسال شود.

یک پاسخ برای “افزایش مصرف ۲۰ درصدی گاز در شهرستان پاوه/گاز دار شدن روستای کمدره در ده روز آینده

  • پ در تاریخ بهمن 9, 1401 گفت:

    روزهای پنج شنبه را تعطیل نمایید تا صرفه جویی گاز شود . هوا سرد است ای مردم گاز مصرف می کنند راه حل آن پنج شنبه ها تعطیل شود .