پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 20:00

تلاش شبانه‌روزی راهداری برای بازگشایی جاده‌های برفی «پاوه»/ راه‌های اصلی و فرعی بازگشایی شد/ گزارش تصویری

تلاش شبانه‌روزی راهداری برای بازگشایی جاده‌های برفی «پاوه»/ راه‌های اصلی و فرعی بازگشایی شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با اشاره به حضور ۴ اکیپ راهداری با ۲۵ دستگاه، گفت: از بامداد امروز ۳۰ راه روستایی مسدود شده بود که سریعا نیروهای راهداری پاوه ۲۷ مسیر را بازگشایی کردند و راه روستایی ۳ روستای دیگر در حال بازگشایی است. فرماندار پاوه امروز در جمع خبرنگاران ، با […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با اشاره به حضور ۴ اکیپ راهداری با ۲۵ دستگاه، گفت: از بامداد امروز ۳۰ راه روستایی مسدود شده بود که سریعا نیروهای راهداری پاوه ۲۷ مسیر را بازگشایی کردند و راه روستایی ۳ روستای دیگر در حال بازگشایی است.

فرماندار پاوه امروز در جمع خبرنگاران ، با اعلام آمادگی کامل ستاد بحران شهرستان، اظهار کرد: در سامانه بارشی شامگاه دیروز شاهد بارش نزولات آسمانی و برف در سطح شهرستان پاوه بودیم.

وی با اشاره به بارش ۳۵ میلیمتری در پاوه، گفت: میزان برف در ارتفاعات نزدیک به یک متر و در گردنه و مسیر سه‌راهی شهدا ۶۰ سانتی‌متر و در سطح شهر پاوه ۱۹ سانتی‌متر گزارش شده است.

فرماندار پاوه افزود: هم‌اکنون تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان پاوه با تلاش‌های نیروهای خدوم راهداری باز است.

وی با اشاره به حضور ۴ اکیپ راهداری با ۲۵ دستگاه، گفت: از بامداد امروز ۳۰ راه روستایی مسدود شده بود که سریعا نیروهای راهداری پاوه ۲۷ مسیر را بازگشایی کردند و راه روستایی ۳ روستای دیگر در حال بازگشایی است.

فرماندار پاوه همچنین با اشاره به حضور فعال اکیپ‌های شهرداری پاوه، خاطرنشان کرد: تمامی معابر اصلی و مسیرهای ضروری شهر پاوه از بامداد امروز برف‌روبی شد.

بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، از بعدازظهر امروز یکشنبه شاهد خروج سامانه بارشی از جو استان خواهیم بود.

در روز دوشنبه (فردا) ابرناکی آسمان، تشکیل مه صبحگاهی در پاره ای نقاط و احتمال بارش خفیف و پراکنده (عمدتاً در نواحی جنوبی استان) مهمترین پدیده های جوی قابل انتظار خواهند بود.

به دنبال این وضعیت از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری به دلیل جریان های شمالی و استقرار شرایط نسبتاً پایدار، به استثنای مه صبحگاهی، ماندگاری هوای سرد وکاهش دمای شبانه، پدیده جوی دیگری برای سطح استان پیش بینی نمی گردد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۳۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.