ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 08:50

مراسم گرامیداشت مقام مادر و روز زن در پاوه برگزار شد/ عکس

مراسم گرامیداشت مقام مادر و روز زن در پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : با تجلیل از اقشار مختلف بانوان مراسم گرامیداشت مقام مادر و روز زن در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این مراسم که در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی پاوه و با حضور فرماندار پاوه ،اعضای شورای اداری شهرستان،مسئولین سیاسی نظامی […]

به گزارش سلام پاوه : با تجلیل از اقشار مختلف بانوان مراسم گرامیداشت مقام مادر و روز زن در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این مراسم که در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی پاوه و با حضور فرماندار پاوه ،اعضای شورای اداری شهرستان،مسئولین سیاسی نظامی و انتظامی،روسای ادارات و جمعی از بانوان به مناسبت گرامیداشت مقام مادر و روز زن برگزار گردید از بانوان اقشار مختلف تجلیل به عمل آمد.

فرماندار پاوه در این مراسم به اهمیت جایگاه زن در اسلام پرداخت و گفت: پیامبر در طول زندگی ،دختر خود را ، ام ابیها عنوان کرده است.

اردشیر رستمی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت:زنان شما کشتزار فرزندان صالح شما هستند و مادران مدرسه انسان سازی هستند که این مادران مربی این انسان سازی هستند.

وی اضافه کرد: در تاریخ شاهد موفقیت مردانی بودیم که موفقیت آنها مرهون پاکی و طهارت یک زن بوده است.

اجرای دف نوازی و قطعه زیبای دایه با صدای هنرمند روشندل پاوه فاروق خسروی از دیگر بخشهای این برنامه بود. در پایان از بانوان شاغل و غیرشاغل در حوزه های مختلف علمی ، حجاب و عفاف و … با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.