د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 22:15

لزوم انجام کارهای جدید در حوزه ترافیک پاوه/خروجی تصمیمات شورای ترافیک رضایت بخش نیست

لزوم انجام کارهای جدید در حوزه ترافیک پاوه/خروجی تصمیمات شورای ترافیک رضایت بخش نیست

به گزارش سلام پاوه : مهندس سالم مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه در نشست شورای ترافیک شهرستان گفت: در حوزه ترافیک، متناسب با نیاز ها و افزایش خودروها بایستی کارهای جدیدی انجام داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: نشست شورای ترافیک شهرستان پاوه صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد. معاون […]

به گزارش سلام پاوه : مهندس سالم مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه در نشست شورای ترافیک شهرستان گفت: در حوزه ترافیک، متناسب با نیاز ها و افزایش خودروها بایستی کارهای جدیدی انجام داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: نشست شورای ترافیک شهرستان پاوه صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه در این نشست گفت : امروزه یکی از موضوعات مهمی که باید با توجه به روند روبه رشد ورود خودروها به شهرستان بیشتر مورد توجه واقع شود ترافیک است واگر در این حوزه دغدغه نداشته باشیم و هرچه زودتر اقدامی عملی برای کاهش ترافیک انجام نشود تبعات و ضررش متوجه همه ما خواهد بود.

سالم مصطفایی افزود: باید بپذیریم دیگر معابر موجود شهر پاوه ظرفیت و گنجایش این همه خودرو را نخواهد داشت و متاسفانه ترافیک در شهر پاوه کم کم در حال تبدیل شدن به یک بحران است پس برای پیشگیری و از بین بردن تبعات آن الزاما هم شهروندان و هم اعضای شورای هماهنگی ترافیک باید هرکدام در جای خود دغدغه داشته و به وظیفه خود عمل نمایند.

وی گفت: مسئولیتها فرصت محدودیست برای خدمتگزاری و اگر از این فرصتهای زودگذر برای حل مشکلات و ارائه خدمت صادقانه درست استفاده نشود بعدا پشیمانی به همراه خواهد داشت.

*خروجی تصمیمات شورای ترافیک تا الان مناسب و رضایت بخش نیست

مصطفایی ادامه داد و افزود: نتایج نشان میدهد متاسفانه در اجرای برنامه ها در این حوزه هنوز عقب هستیم. ما در جلسات همیشه تاکید میکنیم برای اجرا و دستیابی به نتایج مطلوب باید وقت گذاشت و تلاش کرد. اما متاسفانه خروجی تصمیمات تا الان مناسب و رضایت بخش نیست .

معاون عمرانی فرمانداری پاوه گفت: در حوزه ترافیک با گذشت زمان ، متناسب با نیاز ها و افزایش خودروها بایستی کارهای جدیدی انجام داد اجرای کارهای اساسی و زیرساخت مانند کنارگذر و بازگشایی معابر جدید ضروری است و در جلسه ای موضوع برنامه ریزی و تهیه طرح برای اتصال معبر میدان مولوی تا سراب هولی از سوی شهرداری را مطرح و بر اجرای آن تاکید نمودیم که جزو مصوبات جلسات قبل هم هست اما واقعیت این است در کوتاه مدت با این معابر موجود الزاما یکسری اقدامات مانند یک طرفه شدن معابر و منع تردد خودرو در ساعاتی از روز به عنوان نمونه حدفاصل سه راهی پارک شهید کاظمی تا میدان شهدا ، اختصاص لاینهای کناری در این مسیر به جای پارک خودرو به خط ویژه تاکسی و آژانس و خودروهای امدادی و توجه به پارک ممنوع و توقف مطلقا ممنوع در مسیرهایی از معابر پرتردد، ساماندهی ماشین های عرضه میوه و تره بار که بعضا بصورت مورب تا قسمتی از لاین عبور را هم اشغال میکنند در محوطه ترمینال قدیم و از این قبیل کارها ضروری است.

مهندس مصطفایی افزود: البته برای کاهش ترافیک همکاری و مشارکت خود شهروندان محترم بسیار ضروری است و اگر این همکاری نباشد عملا توفیقی حاصل نخواهد شد به عنوان مثال ، خودداری از ترددهای غیر ضروری و استفاده از تاکسی برای مسافرت درون شهری ، عدم پارک خودرو در معابر به ویژه مسیرهای پارک ممنوع ، همکاری مغازه داران عزیز در این رابطه ،رعایت ساعات تردد کامیونها اینها همه در جای خود میتواند در کاهش ترافیک بسیار موثر باشند.

*لزوم پوشش کل محلات شهر توسط واحد تاکسی رانی 

 وی گفت :بخشی از ترافیک مربوط میشود به پارک خودرو کارکنان محترم ادارات و بانکهای سطح شهر که در محورهای اصلی و پرتردد هستند با توجه به شرایط و ضرورت همکاری ، به این همکاران محترم نیز تاکید میکنیم حتی المقدور از آوردن خودرو و پارک آن تا پایان وقت اداری در معابر خودداری کنند . البته لازمه این کار وجود بموقع تاکسی و برنامه ریزی برای تردد و ارائه خدمات بموقع است که از شهردار محترم انتظار دارم به موضوع رسیدگی نماید. اگر امور تاکسیرانی و تاکسی داران عزیز کل محلات سطح شهر را به خوبی پوشش دهند و شهروندان محترم از وجود بموقع تاکسی اطمینان داشته باشند بعضا از آوردن خودرو شخصی خود صرف نظر خواهند نمود.

مهندس مصطفایی در پایان گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال در این مدت باقیمانده سعی میکنیم بازهم چند جلسه برای پیگیری مصوبات و تصمیمات با حضور فرماندار محترم برگزار نماییم شهرداری پاوه در این مدت با کمک مشاور ذیصلاح در حوزه ترافیک مطالعه و یک برنامه عملیاتی و کاربردی ارائه که به امید خدا بر مبنای آن اقدامات بهتری بتوان به انجام رساند.

 

یک پاسخ برای “لزوم انجام کارهای جدید در حوزه ترافیک پاوه/خروجی تصمیمات شورای ترافیک رضایت بخش نیست

  • درباسام در تاریخ دی 19, 1401 گفت:

    با سلام و عرض ادب و تشکر از سایت سلام پاوه آقای فرماندار سالهای سال است که مردم پاوه با این جلسات هیچ و پوچ درباره ترافیک پاوه عادت کرده اند قدمی برای کنار گذر پاوه بردارید که تنها علاج ترافیک پاوه است وبس