ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 09:46

سقوط از ارتفاعات نوسود جان کولبر جوان را گرفت

سقوط از ارتفاعات نوسود جان کولبر جوان را گرفت

به گزارش سلام پاوه : ساعتی پیش یک کولبر ۳۵ ساله بر اثرسقوط از ارتفاعات صوفی جانه بخش نوسود شهرستان پاوه جان باخت. یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : متاسفانه ساعتی پیش یک کولبر جوان ۳۵ ساله به نام آرام محمدی اهل شهرستان سروآباد  از ارتفاعات صوفی جانه سقوط می […]

به گزارش سلام پاوه : ساعتی پیش یک کولبر ۳۵ ساله بر اثرسقوط از ارتفاعات صوفی جانه بخش نوسود شهرستان پاوه جان باخت.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : متاسفانه ساعتی پیش یک کولبر جوان ۳۵ ساله به نام آرام محمدی اهل شهرستان سروآباد  از ارتفاعات صوفی جانه سقوط می کند و متاسفانه جانش را از دست می دهد.

گفتنی است استاندار جدید کرمانشاه گفته است وضعیت کولبری در کرمانشاه براساس برنامه ساماندهی می‌شود.

محمد طیب صحرایی تاکید کرده است: همجواری با کشور عراق یک فرصت بسیار بزرگ است که با بهره‌گیری مناسب از آن می‌توان ثروت، رفاه و اشتغال بیشتر و بهتر را برای استان و به‌ویژه شهرستان پاوه فراهم کرد.

صحرایی کاهش مشکلات کولبران را یک اولویت کاری برای مدیریت ارشد استان دانست و گفت: همه شهروندان این استان و از جمله کولبران برای ما عزیز هستند و باید به همه به‌عنوان یک برادر و هموطن نگاه کرد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌ها و مطالعاتی که از قبل انجام داده‌ایم یک طرح اولیه برای حل معضلات کولبری تهیه شده که اجرای آن را با جدیت دنبال خواهیم کرد و با کمک و همراهی همه دلسوزان شاهد بهبود اوضاع در این حوزه خواهیم بود.

حال با این وعده استاندار کرمانشاه امیدواریم با ساماندهی بازارچه های مرزی دیگر شاهد مرگ جوانان در مرزها نباشیم.