ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 15:51

 مدیران دستگاههای اجرایی و اداری با احصای مشکلات مردم در جهت رفع این مشکلات تلاش کنند

 مدیران دستگاههای اجرایی و اداری با احصای مشکلات مردم در جهت رفع این مشکلات تلاش کنند

به گزارش سلام پاوه:  نشست شورای اداری شهرستان پاوه با حضور حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه معزز پاوه و به ریاست دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور مدیران ادرات و ارگانهای دولتی برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: فرماندار پاوه در جلسه شورای […]

به گزارش سلام پاوه:  نشست شورای اداری شهرستان پاوه با حضور حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه معزز پاوه و به ریاست دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور مدیران ادرات و ارگانهای دولتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: فرماندار پاوه در جلسه شورای اداری شهرستان گفت ؛ مدیران دستگاههای نظارتی با حضور میدانی در بازار و سطح شهر و روستا منتظر گزارش مردم  برای پیشگیری و مقابله با تخلفات نباشند.

 رستمی تصریح کرد؛ بسیاری ار تخلفات در ساخت و سازها و گرانی های افسار گسیخته در پاوه بدلیل بی توجهی و منفعل بودن مدیران دستگاههای مرتبط است که خود را در چهارچوب اداره محبوس کرده و منتظر معجزه هستند .

فرماندار پاوه با هشدار به این مدیران و دیگر مدیران شهرستان افزود در صورت استمرار این وضعیت و عدم تغییر شیوه کار خود قطع به یقین با آنها برخورد و عزل خواهند شد .

دکتر رستمی با اشاره اوضاع کنونی کشور گفت؛ امروز با یک فنته و جنگ شناختی مواجه هستیم  که دشمنان در فضای مجازی به راه انداخته اندکه باید با بصیرت و هوشیاری این فتنه را نیز خنثی کنیم .

فرماندارپاوه افزود؛ در این میدان و در مقابله با این فتنه نقش مدیران و کارکنان ادارات بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی گفت؛ مدیران و کارکنان با رعایت عدل و انصاف مبارزه با رانت و فساد اداری در راستای حل مشکلات و خدمت به مردم به وظایف اداری و اخلاقی خویش عمل کنند.

دکتر اردشیر رستمی فعال شدن دبیرخانه اشتغال و تلاش مضاعف دستگاههای عضو کمیته اشتغال برای ایجاد اشتغال واقعی در شهرستان و رفع موانع اشتغال را مورد تاکید قرار داد.

فرماندارپاوه تاکید کرد؛ مدیران و دستگاههای اجرایی و بانک‌ها از ایجاد موانع و بهانه جویی در تصویب طرحهای اشتغال و پرداخت تسهیلات اجتناب کنند.

رستمی تصریح کرد؛ در صورت مشاهده تخلف و ایجاد موانع اشتغال توسط هر دستگاه اجرایی و  بانکی با دستگاه و بانک مربوطه برخورد قاطع خواهد شد .

فرماندار پاوه افزود؛ دوران مماشات با مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی و بانک‌ها تمام شده و ایجاد نارضایتی و نگرانی مردم از هیچ دستگاه ومدیری پذیرفته نیست.

فرماندارپاوه به اعتبارات ۸ هزار میلیارد تومانی اختصاص یافته به استان کرمانشاه در سفر ریاست محترم جمهور اشاره کرد و گفت؛ مدیران دستگاهها با تمام توان برای گرفتن سهم شهرستان از این اعتبارات تلاش کنند و در صورت نیاز بنده آماده حمایت و دفاع از ادارات شهرستان برای گرفتن حق شهرستان از مدیران استانی هستم.

دکتر رستمی بر اتمام و تکمیل پروژه‌های در دست اقدام در حوزه گازرسانی ، آبرسانی ،آسفالت راههای ارتباطی ، فاضلاب‌های شهری و روستایی قبل از بارشها تاکید کرد.

رستمی نظارت و کنترل وضعیت کشتارگاه دام،  سایت پسماند ،رفع مشکلات باقی مانده مسکن مهر تپه کوله ، فعال شدن پلیس ساختمان در شهر پاوه به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و فعال شدن ستاد رفع سد معبر را مورد تاکید قرار داد و گفت ؛معاونت های سیاسی، اجتماعی ، امور عمرانی ، برنامه ریزی و بخشداران ملزم به پیگیری تمامی این موارد هستند.