د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 06:18

بخشداران مرکزی ، نوسود و باینگان مشخص شدند

بخشداران مرکزی ، نوسود و باینگان مشخص شدند

به گزارش سلام پاوه : بخشداران مرکزی ، باینگان و نوسود شهرستان پاوه  مشخص شدند. بنابر اخبار رسیده شنیده ها حکایت از آن دارد هوشیار عبداله زاده برای تصدی سمت بخشداری مرکزی ، اردلان حاتمی برای تصدی سمت بخشداری نوسود ، سعدی مصطفی زاده برای تصدی سمت بخشداری باینگان معرفی شده اند . شنیده ها […]

به گزارش سلام پاوه : بخشداران مرکزی ، باینگان و نوسود شهرستان پاوه  مشخص شدند.

بنابر اخبار رسیده شنیده ها حکایت از آن دارد هوشیار عبداله زاده برای تصدی سمت بخشداری مرکزی ، اردلان حاتمی برای تصدی سمت بخشداری نوسود ، بخشداران سعدی مصطفی زاده برای تصدی سمت بخشداری باینگان معرفی شده اند .

شنیده ها از منابع موثق حاکی از این است که کار صدور حکم این سه نفر در مراحل پایانی است و به زودی به حکم انها صادر می شود .

هوشیار عبداله زاده رئیس حال حاضر اداره صنعت ، معدن و تجارت می باشد که فرزند شهید طاهر عبداله زاده است و دارای لیسانس علوم اجتماعی است .

اردلان حاتمی فرزند شهید مجید حاتمی و دارای فوق لیسانس علوم سیاسی است که در حال حاضر بخشدار باینگان می باشد .

سعدی مصطفی زاده فرزند شهید و دارای مدرک کارشناسی است و در حال حاضر مسئولیت اداری بخشداری مرکزی پاوه را عهده دار است و کارمند فرمانداری است .

سعدی مصطفی زاده

14 پاسخ برای “بخشداران مرکزی ، نوسود و باینگان مشخص شدند

  • شهروند در تاریخ مهر 28, 1393 گفت:

    سلام، خسته نباشید میگم به اهالی سلام پاوه، واقعا که دست مریزاد. شما که خودتون رو رسانه ی شفاف می دونید و بی طرف!!!!!!!!!!!!!!! چرا همه ی نطرات رو به نمایش عموم نمیذارید. لطفا ادعای بی طرفی نکنید.

    • فرهاد صالحي در تاریخ مهر 28, 1393 گفت:

      دوست عزیز شماچرا با نام اصلیت نظر نمی زاری ؟ شما با نام اصلی خودت نظر بفرست و توهین نکن تا ما نظرت رو تایید کنیم

      • شهروند در تاریخ مهر 28, 1393 گفت:

        این نام اصلی فقط یه بهانه ست چون نطرهای زیادی رو دیدم در سایت که به اسم ها ی همشهری، پاوه ای، یک شهروند، ناشناس و امثالهم منتشر شده. در ضمن من به کسی توهینی نکره ام . از کی تا حالا بیان واقعیت شده توهین؟ ؟؟

  • ماکوان غمگین در تاریخ مهر 28, 1393 گفت:

    دست مریزاد کاک فاروق عزیز الحق که سخن از دت همه گفتی

  • حسن مرادی در تاریخ مهر 26, 1393 گفت:

    جناب حسین خان بنده هیچ پست مقامی ندارم بالا بره یا پایین بیاد اما شناخت شخصیت افراد گویای کاری بودن یا نبودنشان است گذشته را دیدیم آینده را ما نبینیم دیگران میبینند

    • شهروند در تاریخ مهر 28, 1393 گفت:

      شما که شناخت دارید لطفا به ما هم بگید از خدمات این آقایون به ویژه از خدمات آقای عبداله زاده بگید که ما هم شناخت پیدا کنیم. اصلا هیچ نکته ی مثبتی در مورد این آقا وجود داره که بخوای بگی؟ همه می دونن که این انتخاب ها رو چه اصلیه، دوره ی تعصبات قومی و قبیله ای تموم شده. پاوه به ویرانه تبدیل شده کی میخواهید دست بردارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • پت در تاریخ مهر 26, 1393 گفت:

    آقای ………….در پست ریاست……………..چکار کرد که الان میاند بعنوان بخشد ار مرکزی منصوب میشوند

  • رحمانزاده در تاریخ مهر 26, 1393 گفت:

    از این انتخابها و یا بهتر بگویم انتصابات دریافتیم که ابتدا بایستی …. بود و سپس به پست رسید

  • حسین مرادی در تاریخ مهر 25, 1393 گفت:

    اقای حسن خان مرادی میگویم متاسفم برایت فقط همین آخرش را بخوان درود بر کاک فاروق

  • فاروق خسروی در تاریخ مهر 25, 1393 گفت:

    هاها ها ها سلام قبلش خندم می آمد سلام یادم رفت خوب این تعویذ ها برایه مردم چه نفعی دارد آیا بجز این است که طرف یک کارمند ساده در فرمانداری یا هر جایه دیگری بوده حال میآید به رده بالاتر حقوق بیشتر و در پی آن مال و مکنتی برایه خودش به هم میزند و قربانی این تعویذها مردم خواهند بود من چیزه دیگری ندارم بگویم جز اینکه آنهایی که قبلا بوده اند چه کرده اند برایه باینگان تا این یکی هم بکند شاید نظرم را نیز مدیر محترم تعیید نکند اما من نظرم را دادم یادمان باشد دیگران همه تبریک می گویند اما تبریک هایی که سرشار از دوروغ است و میترسند موقعیتشان به خطر افتد وگرنه آنها نیز قطعا نظرات مشابهی مانند من دارند اما بروز نمیدهند امیدوارم قربانی یه این جابه جایی ها مردم نباشند آیا این روز خواهد آمد که مسؤولی به خاطر آری به خاطر حتی نیم درصد که شده به خاطر رضا یه خدا یا انسانیت کار کند؟؟ امیدوارم من اشتباه کنم اما این سؤالم را یعنی پاسخ این سؤالم را واگذار می کنم به گذر زمان

    • شهروند در تاریخ مهر 26, 1393 گفت:

      درود بر شما

  • حسن مرادی در تاریخ مهر 24, 1393 گفت:

    ای کاش افرادی مثل هوشیار عبدالله زاده زوتر انتخاب میشدنند تا وضعیت پاوه به این روز نمی رسید

  • حسن مرادی در تاریخ مهر 24, 1393 گفت:

    ضمن تبریک به آقایان عبدالله زاده وحاتمی و مصطفی زاده براستی انتخاب شایسته ای است برای شهرستان پاوه وتشکروقدر دانی از فرماندار محترم وکسانی که این عزیزان را تایید صلاحیت نمودند

  • همشهری در تاریخ مهر 24, 1393 گفت:

    راستی آقای مصطفائی بخشدار نوسود کجامیرند