د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 14:43

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ایرانیان به مناسبت هفته دولت و در راستای ایجاد شور و نشاط و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی با حضور پرشور خانواده ها و به ویژه نوجوانان و جوانان در شهرستان پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : همایش […]

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ایرانیان به مناسبت هفته دولت و در راستای ایجاد شور و نشاط و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی با حضور پرشور خانواده ها و به ویژه نوجوانان و جوانان در شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : همایش بزرگ پیاده روی به صورت زنده از برنامه پر مخاطب صبح و نشاط شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پوشش داده شده بود و با استقبال گسترده خانواده های ورزش دوست پاوه قرار گرفته بود و موجی از شور، نشاط و شادابی در بین خانواده ها ایجاد کرده بود.

از نکات قابل توجه این همایش، حضور و همراهی گرم مسئولین از جمله فرماندار شهرستان پاوه ، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، بخشدار باینگان ، شهردار پاوه و اعضای شورای شهر پاوه و روسای هیئت ورزشهای همگانی و عشایری و روستایی استان کرمانشاه بود که هم گام و همقدم مردم ورزش دوست شرکت کردند.

در حاشیه این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، برنامه های متنوعی از جمله، اجرای موسیقی محلی ، اجرای حرکات نمایشی توسط ورزشکاران، اجرای نمادین ورزش پهلوانی و زورخانه ای، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و آثار زیبای زنان و مردان خلاق و هنرمندانه پاوه در راستای شناخت و معرفی فرهنگ غنی و بالای مردم شهرستان پاوه و آشنایی با آداب و رسوم مردم پاوه و اورامانات برای هموطنان ایرانی به نمایش در آمد.

لازم به ذکر است؛ در پایان این همایش بزرگ و چشمگیر به جمع گسترده ای از شرکت‌کنندگان ۱۰۰ هدیه نقدی به صورت کارت هدیه تقدیم شد.

در این همایش بزرگ اداره ورزش و جوانان پاوه ، فرمانداری ، هیئت های ورزشی روستایی و همگانی و ادارات مختلف ، نیروی انتظامی ، هلال احمر ، فوریتهای پزشکی و … مشارکت داشتند.

گزارش : فرهاد صالحی 

 

 

تصاویر هوایی از این همایش زیبا (عکاس : فرشاد نادری )