پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 10:36

۸۰ طلاق در ۵ ماه اول سال جاری در پاوه/رشد۱۲ درصدی آمار ولادت

۸۰ طلاق در ۵ ماه اول سال جاری در پاوه/رشد۱۲ درصدی آمار ولادت

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره ثبت احوال پاوه گفت: در ۵ ماهه نخست سال جاری ازدواج های ثبت شده ۳۱۳ واقعه و طلاق نیز ۸۰ واقعه بوده است که نسبت ازدواج به طلاق ۳/۱۳بوده است. رئیس اداره ثبت احوال شهرستان پاوه بمناسبت هفته دولت در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: هفته […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره ثبت احوال پاوه گفت: در ۵ ماهه نخست سال جاری ازدواج های ثبت شده ۳۱۳ واقعه و طلاق نیز ۸۰ واقعه بوده است که نسبت ازدواج به طلاق ۳/۱۳بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان پاوه بمناسبت هفته دولت در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: هفته دولت یاد آور فداکاریهای فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی و احیاء کننده روزهای پرشور خدمتگذاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است.

طیب شمس با اشاره به گزارش عملکرد اداره ثبت احوال پاوه در ۵ ماهه اول سال جاری گفت: از ابندای سال جاری تا پایان مرداد ماه تعداد ۳۵۰ واقعه ولادت در شهرستان ثبت شده است که ۲۸۵ نفر شهری و ۶۵ نفر روستایی بوده و از این تعداد نیز ۱۵۹نفر نوزاد پسر و ۱۹۶نفر نوزاد دختر متولد شده اند.

وی گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد را نشان می دهد.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان پاوه ادامه داد: همچنین تعداد فوت شدگان در شهرستان نیز در این مدت ۱۰۰ واقعه بوده است.

شمس اضافه کرد: ازدواج های ثبت شده نیز ۳۱۳ واقعه و طلاق نیز ۸۰ واقعه بوده است که  نسبت ازدواج به طلاق ۳/۱۳بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال پاوه با اشاره به صدور کارت ملی هوشمند نیز گفت: تعداد درخواست کارت هوشمند از ابتدای سال تا پایان مرداد ۷۱۹ درخواست اخذ شده و تعداد ۱۴۰۱ کارت نیز صادره شده است و تعداد ۹۹۲ فقره کارت تحویل صاحبان آنها شده است همچنین بنا به تصمیمات سازمان؛ کارتهایی که هم اکنون در مرحله صدور قرار دارند؛ تا پایان سال  چاپ خواهند شد.

شمس در پایان گفت: همچنین آمار شناسنامه صادره نیز تعداد ۸۷۶ جلد بوده است.

یک پاسخ برای “۸۰ طلاق در ۵ ماه اول سال جاری در پاوه/رشد۱۲ درصدی آمار ولادت

  • پ در تاریخ شهریور 7, 1401 گفت:

    مشکل بهم پاشیدن خانواده و بدبختی شوهر توسط زن قناعت نکردن است . اول در زمان که یکدیگر را تایید می کنند و ازدواج می کنند . دوم خانم ها که می بینند فلانی ماشین دارد خانه دارد . باغ دارد . کارمند است . کم کم جنگ و دعوا شروع میشود و حرفی را که در اول زدند رد می کند سوم در زمانی که بچه دار شدند و بچه ها به حد تکلیف رسیدند با مادرشان هم دست میشوند و دعوا در خانه شروع مادر و بچه ها یک دسته و شوهر بدبخت یک دسته .چهارم دخالت فامیل های زن که منجر به طلاق میشود .