پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 16:50

برقراری سهمیه کامل آرد خام پز روستاهای فاقد نانوایی شهرستان پاوه

برقراری سهمیه کامل آرد خام پز روستاهای فاقد نانوایی شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پاوه سهمیه کامل آرد خام پز روستاهای فاقد نانوایی شهرستان پاوه اخذ و در سامانه بارگزاری گردید. عابد فتحی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: با تلاش و پیگیری های مستمر سهمیه کامل آرد خام پز روستاهای فاقد نانوایی اخذ و در سامانه بارگزاری […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پاوه سهمیه کامل آرد خام پز روستاهای فاقد نانوایی شهرستان پاوه اخذ و در سامانه بارگزاری گردید.


عابد فتحی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: با تلاش و پیگیری های مستمر سهمیه کامل آرد خام پز روستاهای فاقد نانوایی اخذ و در سامانه بارگزاری گردید.

وی افزود :در حال حاضر در شهرستان پاوه ۲۵ روستای فاقد نانوایی داریم که در مجموع ماهیانه ۱۲۸۴ کیسه آرد بر اساس آمار تایید شده سال گذشته در این روستاها توزیع می گردد.

فتحی در ادامه اظهار داشت:موضوع حائز اهمیت که لازم است اطلاع رسانی شود اینست که پس از ثبت سامانه ای اطلاعات خانوارهای روستایی فاقد نانوایی بعنوان آردبگیر خانه پز از دریافت سهمیه یارانه ای نان در شهر محروم خواهند شد لذا نیاز است افرادی که بصورت فصلی و موقت در روستاها مستقر هستند دقت نمایند که متضرر نگردند چرا که تغییر سهمیه بعد از ثبت در سامانه از اختیار شهرستان خارج است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پاوه در پایان از همراهی و حمایتهای دلسوزانه دکتر رستمی فرماندار محترم شهرستان پاوه و پیگیریهای مستمر مدیریت محترم تعاون روستایی استان کرمانشاه و اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان تقدیر وتشکر نمود.

یک پاسخ برای “برقراری سهمیه کامل آرد خام پز روستاهای فاقد نانوایی شهرستان پاوه

  • قاسم حکیمی روستای شرکان در تاریخ مرداد 31, 1401 گفت:

    باعرض سلام خدمت مدیرمحترم تعاونی روستایی لطفا اگر امکان وارد سهمیه ای از آدرد خام هم برای خانوارهایی که به صورت فصلی در روستاها خانه وباغ دارند ودرهفته سه الهی چهارروز برای ابیاری وکار باغ به روستا می روند درنظر گرفته شود زیرا انها نمی توانند برای خرید نان از روستا به شهربیایند باتشکر حکیمی