ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 02:21

فرماندار پاوه: ۴۷ پروژه عمرانی هفته دولت در شهرستان افتتاح می‌شود

فرماندار پاوه: ۴۷ پروژه عمرانی هفته دولت در شهرستان افتتاح می‌شود

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه از افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی و کلنگ‌زنی ۶ پروژه با اعتباری بیش از ۸۱ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: این تعداد پروژه در حوزه انرژی، عمران شهری و روستایی، آموزشی، ورزشی، منابع طبیعی و آبخیزداری، راه روستایی و جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود. اردشیر رستمی» روز […]

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه از افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی و کلنگ‌زنی ۶ پروژه با اعتباری بیش از ۸۱ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: این تعداد پروژه در حوزه انرژی، عمران شهری و روستایی، آموزشی، ورزشی، منابع طبیعی و آبخیزداری، راه روستایی و جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود.

اردشیر رستمی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه افزود: به مناسبت هفته دولت ۴۷ پروژه شامل گازرسانی به ۹ روستای بخش باینگان، بهره برداری از چهار پروژه شهرداری باینگان، بهره‌برداری از ۹ پروژه بهسازی معابر دهیاری‌های تابعه شهرستان، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای شمشیر، افتتاح زمین چمن مصنوعی خانقاه است.

وی اجرای طرح آبخیزداری در حوزه داریان ، بهره برداری از ۲ طرح روکش آسفالت راه روستایی پاوه – خانقاه و خانقاه به گلال و بهره برداری از ۱۵ طرح خط انتقال کم فشار و آبیاری قطره ای با اعتباری بیش از ۵۸.۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

رستمی اضافه کرد: ۶ پروژه عمرانی نیز شامل گازرسانی به چهار روستای بخش مرکزی پاوه، احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی باینگان و ساماندهی ورودی شهر باینگان نیز با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود.