د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 04:18

مسئولان باید در خدمت مردم‌ باشند/لزوم توجه ویژه به رفع مشکلات حوزه گردشگری پاوه

مسئولان باید در خدمت مردم‌ باشند/لزوم توجه ویژه به رفع مشکلات حوزه گردشگری پاوه

به گزارش سلام پاوه : نشست شورای اداری شهرستان پاوه صبح امروز با حضور امام جمعه پاوه ، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: فرماندار پاوه در این نشست با بیان اینکه مسئولان باید در خدمت مردم‌ باشند گفت : متاسفانه جمع […]

به گزارش سلام پاوه : نشست شورای اداری شهرستان پاوه صبح امروز با حضور امام جمعه پاوه ، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: فرماندار پاوه در این نشست با بیان اینکه مسئولان باید در خدمت مردم‌ باشند گفت : متاسفانه جمع زیادی از مردم در شهرستان با مراجعه به ادارات بدلیل انجام نشدن کارهایشان ناراضی و ابراز گلایه دارند که این حرکت اصلا قابل قبول نیست و بنده آن را نمی پذیرم.

دکتر اردشیر رستمی افزود:متاسفانه در چند سال اخیر مردم مشکلاتشان را بجای اینکه در ادارات مربوطه حل و فصل کنند به دادگستری و دادستانی و سایر نهادها ارجاع میدهند که این موارد برای ما قبول نیست و ما حتما این موارد را رصد خواهیم کرد و باید مشکلات در همان اداره مربوطه حل شود نه اینکه مردم برای حل مشکلشان به دستگاهی دیگری مراجعه کنند.

وی افزود: مدیرانی که در خدمت مردم نباشند بدون تعارف در مجموعه ما جایی نخواهند داشت‌.

فرماندار پاوه به حضور گسترده گردشگران در پاوه اشاره کرد و گفت: بدلیل جاذبه های گردشگری منطقه شاهد آمار روز افزون مسافرین و گردشگران بخصوص در ایام تعطیلات هستیم. که باید برای بهره مندی از این پتانسیل به زیرساختها و رفع مشکلات حوزه گردشگری توجه ویژه شود و این مهم در اولویت قرار گیرد.

دکتر اردشیر رستمی افزود: زیر ساختها در حوزه گردشگری آنچنان باید و شد برای شهرستان پاوه فراهم نیست و از طرف دیگر نظارت بیشتری باید بر اماکن اقامتی صورت بگیرد تا با وجود نارضایتی هایی که از جانب مسافران گزارش میشود روبرو نشویم.

وی با بیان اینکه لزوم برنامه ریزی دستگاههای اجرایی برای رفع مشکلات از اهم موارد است گفت: یکی از گلایه هایی که در شهرستان وجود دارد، نداشتن برنامه های فرهنگی در شهرستان است به طوری که برنامه های فرهنگی از جانب اداره ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی را شاهد نیستیم.

فرماندار پاوه با اشاره به تعطیلات تابستانی مدارس گفت: آموزش و پرورش هم برنامه ریزی های لازم را برای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان داشته باشند و نقش آنها پررنگ باشد.

رستمی با اشاره به مطالبات مردم در خوزه ورزش گفت : اداره ورزش و جوانان برنامه های ورزشی برای جوانان داشته باشند و انتظار داریم استخر سرپوشیده هرچه سریعتر به مرحله بهره برداری برسد تا خدمتی در ایام تابستان برای مردم داشته باشیم.

فرماندار پاوه به موضوع مالیاتهای اخیر و چند برابری برای صنوف شهرستان اشاره کرد و خواستار توضیح و تببین و تشریح آن توسط مدیر امور مالیاتی شهرستان پاوه برای مردم شد.

وی در پایان گفت: همه دستگاههای اداری علاوه بر تکلیفی که دارند در پیشگاه الهی نیز مسئولیت دارند. و باید پاسخگوی ارباب رجوع باشند.

فرماندار پاوه همچنین از ادارات خواست برنامه ها و فعالیت‌ها و خدمات انجام گرفته خود را از طریق رسانه ها به مردم اعلام کنند و پاسخگوی مطالبات مردم در رسانه ها باشند.