پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 04:26

مشاوران املاک سقف ابلاغی افزایش اجاره بها و رهن مسکن را رعایت کنند

مشاوران املاک سقف ابلاغی افزایش اجاره بها و رهن مسکن را رعایت کنند

به گزارش سلام پاوه :فرماندار پاوه گفت: با متصدیان مشاور املاک که سقف ابلاغی در افزایش اجاره بها رهن مسکن را رعایت نکنند برخورد جدی و قاطع خواهد شد. «اردشیر رستمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه به تشریح تصمیمات ستاد تنظیم بازار کشور در خصوص میزان افزایش اجاره بها و […]

به گزارش سلام پاوه :فرماندار پاوه گفت: با متصدیان مشاور املاک که سقف ابلاغی در افزایش اجاره بها رهن مسکن را رعایت نکنند برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

«اردشیر رستمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه به تشریح تصمیمات ستاد تنظیم بازار کشور در خصوص میزان افزایش اجاره بها و رهن مسکن پرداخت و افزود: بر اساس این تصمیمات میزان افزایش بها و رهن مسکن در سال جاری متناسب با جمعیت ۱۵ درصد تعیین شده است.

فرماندار پاوه تصریح کرد: بر این اساس تمام واحدهای موصوف در سطح شهرستان پاوه به هنگام تمدید یا انعقاد قرار داد موظف هستند نسبت به رعایت سقف افزایش ابلاغی اقدام نمایند.

رستمی افزود: در صورت مشاهده تخلف و تخطی از این تصمیم با متصدیان متخلف مشاور املاک بدون هرگونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار پاوه در ادامه اظهار کرد: اتحادیه صنف مشاوران املاک مسئول مستقیم پیگیری، رصد و نظارت مستمر بر عملکرد مشاوران املاک هستند و در صورت ضعف در عملکرد باید پاسخگوی وضعیت بازار مسکن باشند.

رستمی افزود: هرگونه فعالیت بدون مجوز تحت عنوان خانه مسافر نیز ممنوع و به دادستانی معرفی خواهد شد.