چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 16:39

فرماندار جدید جوانرود معرفی شد/ گزارش تصویری

فرماندار جدید جوانرود معرفی شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : ظهر امروز در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ، اعضای شورای تامین و اداری ، روحانیون و معتمدین ضمن تقدیر از خدمات رستگار یوسفی ، مهندس سعدی نقشبندی به عنوان فرماندار جدید جوانرود معرفی شد.   سرپرست معاون سیاسی استانداری کرمانشاه : طرح […]

به گزارش سلام پاوه : ظهر امروز در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ، اعضای شورای تامین و اداری ، روحانیون و معتمدین ضمن تقدیر از خدمات رستگار یوسفی ، مهندس سعدی نقشبندی به عنوان فرماندار جدید جوانرود معرفی شد.

 

سرپرست معاون سیاسی استانداری کرمانشاه :

طرح توزیع عادلانه یارانه ها اقدام شجاعانه دولت سیزدهم است / نقشبندی اصیل ، توانمند و با سابقه است 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهرستان جوانرود : سرپرست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت و آرامش امروز در مرزهای ایران اسلامی مدیون شجاعت و فداکاری های حاج قاسم سلیمانی است.

محمد پورهاشمی ضمن تبرک فرارسیدن سوم خرداد،فتح خرمشهر نقطه عطف و ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود:رشادت های مردم شهرستان جوانرود و منطقه اورامانات با گذشتن از جان ومال و دفاع از آب و خاک نیز همان عطف است وماندگاری در نظام جمهوری اسلامی را به ثبت رساندند.

وی به اهمیت نهاد فرمانداری اشاره کرد و اظهار داشت :نهاد فرمانداری یک نهاد بخشی نیست بلکه فرابخشی و رسالت فرماندار در این مجموعه بسیار سنگین ،خطیر و کار آسانی نیست.

سرپرست معاون ، سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به اقدام شجاعانه دولت در اجرای مردمی سازی و طرح توزیع عادلانه یارانه ها اشاره و خاطرنشان کرد : طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن توزیع یارانه‌ها از اقدامات بسیار مهم شجاعانه دولت سیزدهم به شمار می‌رود که همه ما باید قدردان این اقدام ارزشمند رییس جمهور باشیم. که از دستاوردهای آن می‌توان جلوگیری از فساد، رانت و قاچاق اشاره کرد.

پورهاشمی گفت: در اجرای این طرح اقتصادی ارزشمند دولت سیزدهم ،رسانه های وابسته به صهیونیسم و استکبارجهانی تبلیغات سوء فروانی راه انداختند و همچنان ادامه دارد اما با هوشیاری و بصیرت مردم در این راه ناکام ماندند.

وی به اهمیت جهاد تبیین و روشنگری در اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه یارانه ها اشاره کرد و افزود: در این راستا نیاز است علما و روحانیون ، نخبگان ،مسئولان و اقشار مختلف مردم با روشنگری و جهاد تبیین دولت را یاری کنند.

محمد پورهاشمی در پایان با یادآوری سوابق و خدمات ارزشمند و درخشان رستگار یوسفی یادآورشد:مهندس سعدی نقشبندی از شخصیتی اصیل،توانمند،باسابقه و خوشنام است که امیداواریم از این بستر با همکاری و همراهی مردم و مسئولان برای توسعه و پیشرفت شهرستان جوانرود استفاده کند.

فرماندار سابق جوانرود:

پوپولیست نبوده ام و مانع واگذاری اردوگاه کچل آباد شده ام / ۵۶۳ پروژه و طرح در جوانرود به بهره برداری رسیده است 

رستگار یوسفی نیز در این مراسم با گلایه مندی از نحوه برنامه ریزی مراسم تودیع و معارفه گفت :متاسفانه مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید جوانرود بدون برنامه ریزی و اطلاع قبلی انجام شد.

وی از رسانه‌ها که نقش بی بدیلی در رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولین داشته‌اند تشکر کرد و گفت :اردوگاه کچل آباد واگذار نشده و اجازه ندادم واگذر شود که این حق مردم است.

فرماندار سابق جوانرود افزود : بنده نیامدم حرکات پپولیستی انجام بدم و این موضوع مهم را رسانه ای نکردم و اینجا اعلام میکنم که اردوگاه کچل اباد حق مردم است
و در طول این ۴سال از خانه سازمانی فرمانداری استفاده نکردم و درب منزل شخصی همیشه به روی شهروندان باز بوده است و دیواری بین ارتباطم با مردم نبوده است.

وی به مسئولیت چهار ساله خود در سمت فرماندار این شهرستان اشاره کرد و گفت: اقدامات بسیاری خوبی در حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی به سرانجام رسیده است.

رستگاریوسفی افزود: توسعه زیرساخت های عمران شهری و روستایی،آبرسانی،توسعه گازرسانی، ساماندهی مساکن مهر مولوی هلانی ،احداث ساختمان پزشک قانونی،کمک به حل مشکلات اسناد قولنامه ای ، پیگیری مشکلات روستاهایی که بر اثر احداث تونل چشمه های آنان خشک شده بود، حل مشکل تعاونی های مسکن،بازسازی اماکن ورزشی،جذب خیرین مدرسه ساز و غیره تنها بخشی از فعالیت های انجام گرفته دراین مدت بوده است.

وی اظهارداشت : درمدت یادشده تعداد ۵۶۳ پروژه و طرح عمرانی ، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار ۳۳۲ میلیارد تومان در شهرستان جوانرود به بهره برداری رسیده است.

امام جمعه جوانرود :گره گشایی از مشکلات مردم اولویت کاری مسئولان باشد

امام جمعه موقت جوانرود با تاکید برحل مشکلات مردم گفت: تلاش برای جلب رضایت خداوند و گره گشایی از مشکلات مردم باید اولویت مسئولین باشد و در این راستا همراهی همه مجموعه‌ها لازم است.

ماموستا محمدعزیزحسامی روزشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندارجوانرودبا بیان ویژگی های فرماندار سابق جوانرود افزود:جناب آقای یوسفی فرماندار سابق این شهرستان شخصیتی متدین،اصیل و انقلابی در طی تصدی فرمانداری جوانرود تمام تلاش خود را برای اداره شهرستان به کار گرفتند و در بحران های متعدد همچون سیل و کرونا کارنامه موفقی داشته اند.

وی با تقدیر از اعتماد استاندار و نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی برای انتصاب فرماندار جدید اظهار داشت: جناب آقای نقشبندی شخصیتی بومی متدین،با سابقه،اصیل از خانواده های بزرگ نقشبندی است.

فرماندار جدید جوانرود:

بنده جوانرودی الاصل و آبا و اجدادم اهل این شهر هستند.

فرماندار جدید جوانرود هم ضمن تقدیر از اعتماد استاندارکرمانشاه و مجموعه وزارت کشور خدمت به مردم با استفاده از همه ظرفیت‌ها اعم از انسانی و کاری و تلاش برای رفع مشکلات و معضلات و کمک به ارتقای شهرستان را در جهت تحقق برنامه های دولت را از جمله اهداف و اولویت‌های کاری خود بیان کرد.

مهندس سعدی نقشبندی افزود: بنده یک مهندس هستم با استفاده از اطلاعات پایه ای و با بهره گیری از ظرفیت بزرگان و مسئولان برای جذب اعتبارات ملی تمام تلاش خود را در جهت توسعه و تعالی شهرستان به کارمی گیرم .

وی با یادآوری اصل و نسب خود اظهارداشت :بنده جوانرودی الاصل و آبا و اجدادم اهل این شهرهستند.

در پایان این مراسم رستگار یوسفی در میان استقبال جمعی از شهروندان بدرقه شد.

خبرنگار : خلیل امینی