پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 14:28

یک دورهمی برای تجلیل از سه فرهنگی پیشکسوت/ گزارش تصویری

یک دورهمی برای تجلیل از سه فرهنگی پیشکسوت/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : در یک اقدام نیک و پسندیده سه پیشکسوت فرهنگی پاوه توسط مدیریت دبیرستان نمونه دولتی اورامان در فضایی صمیمی و دورهمی تجلیل شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :تکریم و ارج نهادن انسانها از هر قشر و طبقه ای مبارک و میمون است اما از مقام شامخ معلمین ارزشمندتر، چرا […]

به گزارش سلام پاوه : در یک اقدام نیک و پسندیده سه پیشکسوت فرهنگی پاوه توسط مدیریت دبیرستان نمونه دولتی اورامان در فضایی صمیمی و دورهمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :تکریم و ارج نهادن انسانها از هر قشر و طبقه ای مبارک و میمون است اما از مقام شامخ معلمین ارزشمندتر، چرا که معلمین انسانیت،علم، شقاوت،سخاوت و آنچه کنش اجتماعی در زندگی بشریت برای هدایت آن باشد را به انسانها می آموزند و با این کار جهالت و گمراهی را از سر راه آدمیت برداشته و چراغ راه هدایت و سرنوشت سپید و سبز را در سر راه افراد جامعه می گذارند،پس لازمه تکریم اند.

به مناسبت هفته معلم و در یک اقدامی پسندیده مدیر، معاونین ، معلمین و پرسنل اداری مدرسه نمونه دولتی اورامان از سه پیشکسوت فرهنگی بازنشسته آقایان عبدالله کاکابرایی، زبیر مقصودی و همایون رشیدی که سالها در راه تعلیم و تربیت در جامعه تلاش نمودند. تجلیل کردند.

علاء الدین نجمی مدیر دبیرستان نمونه دولتی اورامان هدف از این کار را تجلیل از معلمین شایسته و پیشکسوت فرهنگی عنوان کرد و افزود: امثال این سروران گرانقدر در کمال صداقت و درستکاری بیش از ۳۰ سال از خدمت خود را در سنگر تعلیم و تربیت و کمک به دانش آموزان و اولیا گذراندند لذا لازم دانستیم در این هفته مبارک ما هم به رسم ادب از این سروران گرامی تجلیل نماییم.

در این محفل صمیمی و با نشاط و پس از صرف نهار هر کدام از پیشکسوتان خاطرات ماندگار و شیرین سالهای خدمت خود را برای حاضرین در جلسه بازگو نمودند که مورد توجه حاضرین جمع قرار گرفت.

جا دارد از این اقدام شایسته مدیر و مجموعه پرسنل دبیرستان نمونه دولتی اورامان تقدیر کرد که با این حرکت جوانمردانه تکریم از پیشسکوتان را گرامی داشتند.