د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 07:56

امام جمعه فرمانده هنگ مرزی یا عضو شورای تامین نیست که درباره حوادث مرز اینگونه بر او می تازید!

امام جمعه فرمانده هنگ مرزی یا عضو شورای تامین نیست که درباره حوادث مرز اینگونه بر او می تازید!

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:نمایندۀ سیا در اربیل عراق، احزاب سیاسی ضد جمهوری اسلامی و افراد مریض‌الحال در منطقۀ خودمان بنده را مقصر می‌دانند و مرتب علیه اینجانب مطالب دروغ و افترا پخش می‌کنند، مگر امام‌جمعۀ پاوه، فرماندۀ هنگ مرزی و یا نیروی انتظامی […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:نمایندۀ سیا در اربیل عراق، احزاب سیاسی ضد جمهوری اسلامی و افراد مریض‌الحال در منطقۀ خودمان بنده را مقصر می‌دانند و مرتب علیه اینجانب مطالب دروغ و افترا پخش می‌کنند، مگر امام‌جمعۀ پاوه، فرماندۀ هنگ مرزی و یا نیروی انتظامی و یا عضو شورای تأمین است که این‌گونه بر او می‌تازید؟

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: ۴۳ سال است اقامه نماز اعیاد سعید فطر و قربان در مناطق اهل سنت کشور با وحدت و انسجام انجام می شود و اقامه نماز عید در این مناطق درست زمانی است که مراکز دولتی و علمی دایر است.

وی بیان کرد: نبود هماهنگی در برگزاری نماز اعیاد مشکلات عدیده ای را برای مردم اهل سنت درست کرده و همانگونه که با هنجارشکنان اجتماعی برخورد می شود باید بی برنامگی های دینی نیز مدیریت و تعیین تکلیف شود.

ماموستا قادری با بیان اینکه ۴۳ است اقامه ۲ رکعت نماز سنت عید تعیین تکلیف نشده و برای اهل سنت مشکل شده ، تصریح کرد: در مذهب امام شافعی اقامه نماز عید بر اساس اعلام حاکمیت است و حکومت نیز در مسائل دینی باید به دنبال حکمت داری و وحدت و یکپارچگی اهل سنت باشد.

امام جمعه پاوه ادامه داد: با روی کارآمدن دولت سیزدهم به بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم امیدوار هستیم اما متاسفانه شاهد تورم و گرانی و کمبود کالاهای اساسی در بازار هستیم بنابراین باید متولیان و مسئولینی باشند که وضعیت بازار را مدیریت و ساماندهی کنند.

ماموستا قادری گفت: باید کسانی در امور مملکت داری به کارگرفته شوند که توانایی اداره امور را در عرصه های سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و اداری را داشته باشند.

خطیب جمعه پاوه با اشاره به رخدادهای چند وقت اخیر درباره مرز پاوه تصریح کرد: در تاریخ پر فراز و نشیب اورامانات مطرح کردن مسائل بومی و غیربومی و قومیت های جاف و هورامی یکبار انجام شده و دیگر بعد از ۴۰ سال به صلاح نیست این موارد مطرح و اختلاف افکنی شود چرا که مردم پاوه با سایر شهرهای همجوار الفت و برادری دارند.

وی در خصوص کشته شدن کولبران و اقدامات بعد از آن گفت: اشخاص و گروههای داخلی و خارجی و جریانهایی خاص ، در میان ائمه جمعه مناطق کردنشین شمال غرب و غرب کشور ، فقط امام جمعه پاوه را مقصر کشته شدن کولبران و ساماندهی نشدن مرز و معیشت مرزنشینان می دانند که این نشات گرفته از همراهی با انقلاب است.

امام جمعه پاوه افزود: چرا در میان این‌همه ائمۀ جمعه از پیرانشهر و سردشت و بانه و مریوان تا قصرشیرین فقط به امام‌جمعۀ پاوه حمله می‌کنند؟ نمایندۀ سیا در اربیل عراق، احزاب سیاسی ضد جمهوری اسلامی و افراد مریض‌الحال در منطقۀ خودمان بنده را مقصر می‌دانند و مرتب علیه اینجانب مطالب دروغ و افترا پخش می‌کنند. آخر مگر امام‌جمعۀ پاوه، فرماندۀ هنگ مرزی و یا نیروی انتظامی و یا عضو شورای تأمین است که این‌گونه بر او می‌تازید؟

ماموستا قادری افزود: از ۴۵ سال پیش در خدمت به مردم ثابت قدم بوده ام و این مشخص است با ترویج امر به معروف و نهی از منکر به عنوان وظیفه ذاتی ، با ناملایمتی هایی مواجه خواهم بود اما صبر پیشه کرده و همواره بدون ریا و تملق موضع گیریهای روشن و صریحی درباره مردم و جمهوری اسلامی داشته ام.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: علیرغم همه توطئه ها و سم پاشی ها همچنان همراه انقلاب بوده ام و افتخارم این است که کرد و انقلابی هستم .

یک پاسخ برای “امام جمعه فرمانده هنگ مرزی یا عضو شورای تامین نیست که درباره حوادث مرز اینگونه بر او می تازید!

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 20, 1401 گفت:

    سلام و درود بر حضرتعالی امام جمعه محبوب و مشهور و دانشمند
    صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را
    تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید