د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 04:53

 با اجرای طرح معیشت مرزنشینان منافع مرزهای شوشمی و شیخ صله عادلانه بین مردم توزیع می‌شود 

 با اجرای طرح معیشت مرزنشینان منافع مرزهای شوشمی و شیخ صله عادلانه بین مردم توزیع می‌شود 

به گزارش سلام پاوه: نماینده مردم پاوه و اورامانات گفت ؛ اجرای طرح معیشت مرزنشینان در مرزهای شوشمی و شیخ صله منتج به توزیع عادلانه سود آن بین مردم می‌شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: آرش زره تن لهونی در بازدید از شهرستان مرزی ثلاث باباجانی گفت ؛ساختار و کار کرد فعلی این دو مرز […]

به گزارش سلام پاوه: نماینده مردم پاوه و اورامانات گفت ؛ اجرای طرح معیشت مرزنشینان در مرزهای شوشمی و شیخ صله منتج به توزیع عادلانه سود آن بین مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: آرش زره تن لهونی در بازدید از شهرستان مرزی ثلاث باباجانی گفت ؛ساختار و کار کرد فعلی این دو مرز شوشمی و شیخ صله را اصلا قبول ندارم.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی در بازدید افزود : به عنوان نماینده مردم، طرح «معیشت مرزنشینان» را به دولت و مجلس ارائه دادم و دنبال تغییر ساختار مرز هستم که تمام مرزنشینان بدون تبعیض از مزایای مرز بهره مند شوند.

دکتر لهونی ادامه داد و گفت؛دراین طرح، قید کیلومتر را هم برداشتیم و کل شهرستان را شامل خواهد شد. در مجموع، واردکنندگان کالا در این دو مرز از ۷۰درصد تخفیف عوارض گمرکی برخوردار خواهند شد.

وی افزود؛در این طرح، ۳۰درصد عوارض گمرکی نیز که به حساب دولت واریز می شود جهت اشتغال زایی و انجام امور عمرانی در قالب ستاد فرمان امام و کمیته امداد به منطقه بازخواهد گشت.

نماینده اورامانات همچنین گفت؛آقای رئیسی و دولت ایشان نگاه مثبتی به مرزنشینان دارند و با آقای قالیباف رییس مجلس هم چند دیدار داشته ام. منتظر این هستیم که طرح توسط دولت جهت اجرا ابلاغ گردید