پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 16:10

نمایش یک اثر هنرمند پاوه ای در نمایشگاه نقاشی مشترک هنرمندان ایران و آمریکا در فلوریدا

نمایش یک اثر هنرمند پاوه ای در نمایشگاه نقاشی مشترک هنرمندان ایران و آمریکا در فلوریدا

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه حضوری نقاشی مشترک هنرمندان ایران و آمریکا در فلوریدا ، ایالات متحده آمریکا با حضور یک اثر از هنرمند سرشناس شهرستان پاوه افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :گالری ویکتوریوس در فلوریدا ساعت ۷ شب ۲۸ اسفند به وقت آمریکا میزبان نمایش آثار اعضای گروه بین المللی هنر […]

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه حضوری نقاشی مشترک هنرمندان ایران و آمریکا در فلوریدا ، ایالات متحده آمریکا با حضور یک اثر از هنرمند سرشناس شهرستان پاوه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :گالری ویکتوریوس در فلوریدا ساعت ۷ شب ۲۸ اسفند به وقت آمریکا میزبان نمایش آثار اعضای گروه بین المللی هنر پیشرو ایران و هنرمندان آمریکا بود.این نمایشگاه با ۶۸ اثر از هنرمندان شرکت کننده در رشته نقاشی با موضوع ( رازهای پنهان هنر ) برگزار شد .

یعقوب شجاعی هنرمند خوب شهرستان پاوه و عضو گروه بین المللی هنر پیشرو ایران با یک اثر در این رویداد هنری حضور دارد.

وی در مورد برپایی این نمایشگاه گفت : رازهای پنهان هنر نوعی واکنش انسان به دنیای اطراف خود است ،همه ما به صورت پیش فرض و همواره در حال تجسم کردن کردن هستیم و اینکه چه ببینیم به الگوهای تفکر بستگی دارد . تجسم آغاز قرن و سالی نو با روزهای پر از شادی و موفقیت ، الگوهای تفکر خوش بینانه باشد ، قطعا آغازی خوش و خیر پیش روی ما قرار خواهد داد.

وی با تاکید به اهمیت تجسم و اینکه هنر تجسمی هنر تفکر است ، افزود تجسم حاصل ضمیر ناخودآگاه است و ضمیر ناخودآگاه تفاوت واقعیت و یا ساختگی بودن را نمی داند و این است هنرمند هر آنچه به خیال و تجسم می بیند ، نقش می بندد.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۷ فروردین ماه ادامه دارد .