ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 13:12

حکم انتصاب فرماندار جدید پاوه صادر شد/سوابق

حکم انتصاب فرماندار جدید پاوه صادر شد/سوابق

به گزارش سلام پاوه : پس از مدتها سرانجام انتصاب فرمانداران دولت جدید در استان کرمانشاه با صدور حکم دکتر اردشیر رستمی به عنوان فرماندار پاوه کلید خورد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طی حکمی از سوی بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه “دکتر اردشیر رستمی” به عنوان فرماندار جدید پاوه منصوب و بزودی معارفه […]

به گزارش سلام پاوه : پس از مدتها سرانجام انتصاب فرمانداران دولت جدید در استان کرمانشاه با صدور حکم دکتر اردشیر رستمی به عنوان فرماندار پاوه کلید خورد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طی حکمی از سوی بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه “دکتر اردشیر رستمی” به عنوان فرماندار جدید پاوه منصوب و بزودی معارفه می شود.

پس از عزل فرماندار سابق پاوه این شهرستان با تلاشهای شبانه روزی مهندس جلیل بالایی به عنوان سرپرست اداره می شد. حقیقتا خارج از تمامی جریانات سیاسی اصول گرا و اصلاح طلب مهندس جلیل بالایی در این مدت که به عنوان سرپرست فرمانداری پاوه منصوب شده بود تلاشهای بی وقفه و زحمات قابل توجهی را کشید اما سرانجام استانداری کرمانشاه تصمیم گرفت تغییرات فرمانداران استان در دولت جدید را با انتخاب فرماندار پاوه شروع کند. و از یک چهره با سابقه و با تجربه برای شهرستان مرزی پاوه استفاده کند.

انتخاب دکتر اردشیر رستمی از چهره های با تجربه و با سابقه استان کرمانشاه نوید بخش و امیدوار کننده به تغییر وضع موجود در شهرستان پاوه است که ما شاهد تحولاتی بنیادی و تغییراتی اساسی برای رشد و توسعه هرچه بیشتر پاوه باشیم.

“دکتر اردشیر رستمی” از چهره های با تجربه و با سابقه می باشد که سوابقی همچون فرمانداری گیلانغرب ، بخشدار مرکزی قصرشیرین، معاون مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه، مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه، مدرس دانشگاه از سال ۱۳۸۰ تا کنون، مشاور حقوقی استانداران کرمانشاه، عضو اصلی هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان استان کرمانشاه ، دبیر کمسیون حقوقی رفع اختلاف دستگاه های اجرایی استانداری کرمانشاه، رئیس دبیرخانه کمسیون مشترک استانداری های منطقه ۴ کشور و… را در کارنامه دارد.

وی داری مدرک دکترای حقوق جزا است که تدوین و چاپ ۲ کتاب فقهی و حقوقی و ۳ مقاله isi با موضوعات حقوقی و… از جمله سوابق علمی دکتر رستمی می باشد.

گفتنی است مراسم معارفه دکتر اردشیر رستمی بزودی (احتمالا در هفته آینده )برگزار می شود و رسما وی به عنوان فرماندار پاوه معرفی می‌شود.

یک پاسخ برای “حکم انتصاب فرماندار جدید پاوه صادر شد/سوابق

  • وزیرنادری در تاریخ اسفند 13, 1400 گفت:

    ضمن‌سلام‌خدمت‌مردم‌مظلوم‌منطق‌(شهرستان‌پاوه‌وبخشهای‌تابعه) باید‌عرض‌‌کنم‌اینجاب‌‌تاکنون‌جزئ‌هیچ‌باندوباندبازیها‌یی‌نبوده‌ونیستم‌وخدایی‌نخاسته‌قصد‌جسارت‌وتوهین‌به‌کسی‌راندارم‌‌ولی‌عزیزان‌باحلوا‌حلوا‌گفتن‌دهان‌شیرین‌‌نمیشود‌‌باتوجه‌سوابق‌فرمانداران‌درادوار‌گذشته‌ووضعیت‌منطقه‌‌که‌همچنان‌‌باقی‌است‌ودرهیچ‌زمینه‌ای‌پیشرفت‌قابل‌توجهی‌نداشته‌ایم‌هیچ‌وقت‌هم‌از‌کسی‌تعریف‌وتمجید‌الکی‌نکنیم‌‌گذشته‌ازتمامی‌فرمانداران‌هنگامیکه‌اقای‌ایده‌پور‌به‌پاوه‌امدند‌وجلسه‌هم‌اندیشی‌درسالن‌فرمانداری‌‌برپاکردند‌ ‌مردم‌خوشحال‌وبه‌یاد‌مرحوم‌فرماندار‌مهدی‌رئوفی‌افتاند‌وتصوراینکه‌خداونداقای‌رئوفی‌‌رازنده‌‌کرده‌وباری‌دیگر‌به‌پاوه‌امده‌تا‌به‌این‌دیا ر‌ومردمان‌مظلوم‌ان‌خدماتی‌ارزنده‌ارائه‌دهد‌اما‌با‌گذشت‌زمان‌معلوم‌شد‌که‌رویای‌بیش‌نبود‌‌‌اینک‌‌هم‌با‌بر‌شمردن‌مدرک‌وپست‌ومقام‌دل‌خوش‌نکنید‌‌ ‌چون‌تنهاپست‌ومقام‌‌ومدرک‌لازمه‌خدمت‌به‌مردم‌نیستند‌بلکه‌نهاد‌شخص‌مسئول‌‌ونظر‌دولت‌ومسئولین‌حکومتی‌شرط‌اصلی‌خدمت‌به‌مردم‌‌میباشد‌پس‌باید‌منتظر‌ماند‌‌وببینیم‌وتعریف‌کنیم