پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 07:31

عدم پرداخت حقوق بیش از ۸ ماه کارگران و پرسنل شهرداری نودشه /شهردار:درخواست کمک از مسئولان استانی برای حل مشکلات

عدم پرداخت حقوق بیش از ۸ ماه کارگران و پرسنل شهرداری نودشه /شهردار:درخواست کمک از مسئولان استانی برای حل مشکلات

به گزارش سلام پاوه؛ بیش از ۸ ماه است که حقوق و مزایای کارگران و کارمندان شهرداری نودشه پرداخت نشده است و این موضوع مشکلات معیشتی و زندگی را برای آنها بسیار سخت کرده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : کارگران و پرسنل خدوم مجموعه شهرداری نودشه که تعداد آن‌ها حدود ۲۰ نفر است، […]

به گزارش سلام پاوه؛ بیش از ۸ ماه است که حقوق و مزایای کارگران و کارمندان شهرداری نودشه پرداخت نشده است و این موضوع مشکلات معیشتی و زندگی را برای آنها بسیار سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : کارگران و پرسنل خدوم مجموعه شهرداری نودشه که تعداد آن‌ها حدود ۲۰ نفر است، درباره طلب وصول نشده خود گفتند: مطالبات مزدی ما مربوط به ۸ ماه طلب مزدی (خرداد ،تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر،دی) امسال می باشد. که پرداخت نشده است.

این کارگران و پرسنل شهرداری نودشه از وضعیت معیشتی خود ابراز نارضایتی کردند و گفتند: متاسفانه بعد از سال‌ها خدمت در شهرداری نودشه علی رغم تورم بالای بازار فشار بسیار زیادی به زندگی ما وارد شده است و زندگی فرزندان و خانواده ما در بدترین وضعیت است.

آنها اعلام کردند:مسئولان شهرستان کاملا از موضوع اطلاع دارند ولی متاسفانه تا به امروز هیچ اقدامی عملی برای حل مشکل ما در شهرداری نودشه صورت نگرفته است.

آنها با بیان اینکه مسئولان باید به شهرداری و شهر مرزی محروم نودشه کمک مالی کنند،در خاتمه گفتند: شهردار و اعضای شورای شهر چندین مرتبه پیگیری کرده اند اما نتیجه ای حاصل نشده است .

شهردار نودشه در این باره با تایید خبر عدم پرداخت حقوق کارگران و کارمندان این شهرداری بیش از ۸ ماه گفت: تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۰ حتی حقوق تعهدات به بازنشستگان و… نیز پرداخت نشده است.

مهندس مختار احمدی افزود: درآمد کم شهرداری ،عدم نظارت بر عملکرد مجموعه قبلی ، ضعف مدیریت ، ضعف بحثهای درآمدی و عدم حمایت و کمک به شهرداری های مرزی و کم درآمد ، وضعیت عدم پرداخت عوارض بدلیل فقیر بودن اقشار ساکن در شهر نودشه و… مجموعه عواملی است که یک شهرداری با بدهی بسیار بالا را تحویل ما داده اند که هم اکنون شاهد این مشکل هستیم.

وی با بیان اینکه حتی از خودرو شخصی و هزینه خود و اعضای شورا برای امورات جاری شهرداری نودشه استفاده می کنیم گفت: امیدواریم مسئولان استانی به یاری ما بیایند و ما را کمک کنند.

احمدی از جراید و رسانه ها خواست برای شفاف سازی بیشتر در این باره در شهرداری نودشه حضور پیدا کنند و مشکلات را خود از نزدیک ببینند که ما وارث چه چیزی شده ایم.

بنظر می رسد شهرداری بدهکار نودشه بدلیل ضعف شدید مدیریت در دوره قبل و عدم حمایت و نظارت های لازم با مشکلات بسیاری روبرو است که در این باره از سرپرست فرمانداری پاوه ، نماینده مردم پاوه و اورامانات ، استاندار کرمانشاه انتظار می رود با ورود فوری به موضوع ضمن نظارت بر عملکرد پیشینیان سریعا مشکلات پیش رو را در شهرداری شهر مرزی نودشه حل کنند.