د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 01:47

آخرین فعالیتهای ستاد بحران پاوه/ وضعیت راه های اصلی و فرعی، آب ، برق ، مناطق روستایی و عشایری

آخرین فعالیتهای ستاد بحران پاوه/ وضعیت راه های اصلی و فرعی، آب ، برق ، مناطق روستایی و عشایری

به گزارش سلام پاوه: رئیس ستاد بحران شهرستان پاوه آخرین وضعیت شهرستان پاوه پس از بارش سنگین برف  را در حوزه های مختلف تشریح کرد. مهندس جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به میزان بارش در پاوه گفت: پیرو بارشهای بسیار خوبی که به لطف خدا در شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس ستاد بحران شهرستان پاوه آخرین وضعیت شهرستان پاوه پس از بارش سنگین برف  را در حوزه های مختلف تشریح کرد.

مهندس جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به میزان بارش در پاوه گفت: پیرو بارشهای بسیار خوبی که به لطف خدا در شهرستان پاوه داشتیم شاهد بارش ۹۰ سانتی متری و یک و نیم متری در نقاط مختلف شهرستان بودیم .

وی گفت: در حال حاضر کلیه راه های اصلی و فرعی شهرستان باز و تردد در آن جریان دارد البته تردد در گردنه ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مهندس بالایی افزود: پنج اکیپ راهداری در حال بازگشایی راه های روستایی هستند که حداکثر تا عصر امروز کل روستاها بازگشایی خواهند شد.

وی با اشاره به وعده داده شده در خصوص بازگشایی راه عشایر بخش باینگان گفت :اکیپ راهداری برای بازگشایی مسیرهای عشایر باینگان در حال عزیمت به منطقه هستند امیدواریم ظرف یوم جاری و بر اساس قولی که داده شده بازگشایی شود.

مهندس بالایی افزود : پنج کامیون کنسانتره با ظرفیت حدود ۶۰ تن برای خوراک دام عشایر توسط امور عشایر تامین و بارگیری و ارسال شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان پاوه در ادامه گفت:خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته کلیه عوامل ستاد بحران آب ، گاز و مخابرات قطعی نداریم اما در دو روستا به دلیل شکستگی تیر برق مشکل قطعی داریم که در حال برقرار شدن می باشد.

جلیل بالایی ضمن پوزش از شهروندان شهر پاوه به دلیل محدودیت امکانات و معابر و … گفت: امیدواریم شهرداری بتواند با توان بیشتری تردد مردم را به ویژه در کوچه های فرعی فراهم نماید که نیازمند همکاری و مشارکت یکایک شهروندان است.

سرپرست فرمانداری پاوه در پایان از مردم عزیز ، امام جمعه محترم ، نماینده محترم مردم ، فرماندهان ارشد سپاه ، اعضاء ستاد بحران شهرستان به ویژه راهداری ، برق ، هلال احمر و سپاه ناحیه تقدیر و تشکر کرد.

مهندس جلیل بالایی از حضور ، بازدید و سفر دکتر رخشان مهر معاون توانیر کشور ، دکتر فخری معاون عمرانی استاندار ، آقایان اسدی (برق منطقه ای ) ، مرادی ( شرکت توزیع )و کرمی مدیر کل راهداری صمیمانه قدر دانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از فعالیت ، جدیت و دلسوزی پایگاه های خبری و رسانه ای شهرستان که بصورت لحظه ای در اطلاع رسانی و روشنگری نقش ممتازی داشتند به ویژه در اقدام فوری انتشار اطلاعیه تعطیلی و منع تردد که عامل کاهش آسیب انسانی شد صمیمانه سپاسگزاری کرد .

رئیس ستاد بحران شهرستان ضمن قدر دانی از همت دوستان و همکاران جهادی در فرمانداری و بخشداریها گفت :مدیریت بحران جامعه محور فقط با مشارکت و نقش پذیری یکایک شهروندان محقق میشود که حضور هیئت ورزشی موتورسواران و آفرود و جوانان نودشه ای در مسیر تامین آب ، حامیان محیط زیست در رساندن غذا به حیوانات نمونه های از آن بود که باید فرهنگ آن تعمیق و توسعه پیدا کند.