د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 01:28

از کتاب تجارب زیسته ی معلمان شهرستان پاوه رونمایی شد

از کتاب تجارب زیسته ی معلمان شهرستان پاوه رونمایی شد

به گزارش سلام پاوه: طی مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان پاوه از کتاب تجارب زیسته ی معلمان شهرستان پاوه در دوران شیوع پاندمی کرونا رونمایی شد.  به گزارش خبرنگار سلام پاوه: طی مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری پاوه ، مسئولین ادارات ، نمایندگان مدیران مدارس و انجمن اولیا ی شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه: طی مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان پاوه از کتاب تجارب زیسته ی معلمان شهرستان پاوه در دوران شیوع پاندمی کرونا رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار سلام پاوه: طی مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری پاوه ، مسئولین ادارات ، نمایندگان مدیران مدارس و انجمن اولیا ی شهرستان از کتاب تجارب زیسته ی معلمان شهرستان پاوه در دوران کرونا رونمایی شد.

بالایی سرپرست فرمانداری پاوه از کلیه ی دست اندرکاران و مؤلفین کتاب تقدیر و تشکر کرد و از آنها دعوت کرد تا با حضور در فرمانداری ماهانه مسائل مربوط به آموزش و پرورش در جلساتی بررسی گردد تا مسئولین با مسائل و پیشنهادات این عزیزان بهره مند گردند.

بالایی همچنین از مدیر آموزش و پرورش به دلیل حمایتهای مادی و معنوی از چاپ این کتاب تقدیر و تشکر کرد.

مبین رحیمی ،گردآورنده ی کتاب در خصوص هدف از انجام این کار گفت:یکسال  بعد از شیوع کرونا و تعطیلی آموزشهای حضوری ، متوجه شدیم که در راستای آموزش نوپای مجازی در مدارس شهرستان پاوه اتفاقات و مسائل قابل توجهی در مدارس شهرستان پاوه رخ می دهد که حقیقتا لازم است جهت استفاده ی دیگر همکاران منتشر شوند. لذا بعد از مشورت با مدیر آموزش و پرورش شهرستان تصمیم گرفتیم این تجربیات را در قالب یک کتاب گردآوری و چاپ کنیم.

رحیمی ضمن تشکر از همکارانی که در این راستا تجربیات خود را ارائه کردند ، از سعدی فتاحی مدیر آموزش و پرورش وحمزه فتح الهی کارشناس تکنولوژی و گروههای آموزشی هم تشکر نمود.