د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 02:44

ساخت مدرسه روستای مرزی «هانی‌گرمله» پاوه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ساخت مدرسه روستای مرزی «هانی‌گرمله» پاوه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش سلام پاوه: رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود شهرستان پاوه گفت: عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای مرزی «هانی گرمله»، با ۸۰ درصد پیشرفت فیریکی در دست ساخت است. «نجیب ویسی»در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: برای ساخت این واحد آموزشی تاکنون ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده که این هزینه را یک […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود شهرستان پاوه گفت: عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای مرزی «هانی گرمله»، با ۸۰ درصد پیشرفت فیریکی در دست ساخت است.

«نجیب ویسی»در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: برای ساخت این واحد آموزشی تاکنون ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده که این هزینه را یک خیر تهرانی انجام داده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۱۸ دانش آموز روستای هانی گرمله در دوره ابتدایی و ۴۱ دانش آموز نیز در دوره اول متوسطه در حال تحصیل هستند و با توجه به جمعیت دانش آموزی ، وجود دانش آموزان مستعد و شرایط جغرافیایی ، ارتقای فضاها و کیفیت آموزشی در دستور کار است.

روستای هانی گرمله در نقطه صفر مرزی واقع شده و با ۳۵۰ خانوار بیش از هزار و ۳۰۰ نفر جعیت دارد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود همچنین از مساعدت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و تخصیص ۱۷ میلیارد ریال برای گازکشی واحدهای آموزشی شهر نودشه خبر داد.

ویسی اضافه کرد: این اعتبار برای گازکشی به خوابگاه شبانه روزی و مدرسه دیگر شهر نودشه اختصاص یافته و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

بخش نوسود با بیش از هشت هزار نفر جمعیت در حدود ۵۰ کیلومتری شهر پاوه واقع شده یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

یک پاسخ برای “ساخت مدرسه روستای مرزی «هانی‌گرمله» پاوه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • فرهنگی در تاریخ آذر 28, 1400 گفت:

    با سلام و احترام
    وقتی گزارشی تهیه می شود یا عنوانی به کار گرفته می شود باید در کاربرد آن دقت نمود
    عنوان رئیس با مدیر با مدیر کل با سرپرست خیلی متفاوت است و بار حقوقی متفاوتی دارد
    خواهشمند است شما که مدیر رسانه هستید این حداقل ها را باید بدانید و درست بکار ببرید
    به جای رئیس (غلط) کلمه مدیر را بکار ببرید. در ابلاغ آنها نیز عنوان مدیر آمده است. با تشکر
    مدیر آموزش و پرورش نوسود .