چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 19:54

عزم جدی دستگاه قضایی برای قطع ید متجاوزان به منابع طبیعی در منطقه ویمیر

عزم جدی دستگاه قضایی برای قطع ید متجاوزان به منابع طبیعی در منطقه ویمیر

به گزارش سلام پاوه: در راستای صیانت از حقوق بیت المال و جلوگیری از تصرف و تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی؛ صبح امروز مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۱  بازدیدی حضوری توسط رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب پاوه و رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان از منطقه ویمیری صورت پذیرفت. دادستان پاوه در گفتگو با خبرنگار […]

به گزارش سلام پاوه: در راستای صیانت از حقوق بیت المال و جلوگیری از تصرف و تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی؛ صبح امروز مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۱  بازدیدی حضوری توسط رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب پاوه و رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان از منطقه ویمیری صورت پذیرفت.

دادستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:؛متاسفانه شاهد تصرف و تخریب لجام گسیخته مراتع و منابع طبیعی، ساخت و سازهای غیر مجاز، تغییر کاربری و حصار چینی و جاده کشی های غیر قانونی در این منطقه از شهر پاوه هستیم که توسط عده ایی افراد سود جو و فرصت طلب صورت پذیرفته است.

نوید صحرایی افزود؛ در جریان این بازدید یک دستگاه بیل مکانیکی که بصورت غیر مجاز در حال تخریب منابع طبیعی بود توقیف گردید.

وی گفت ؛ قوه قضائیه به جد پیگیر این نوع تصرفات غیرقانونی میباشد و در آینده ایی نزدیک با مدیران متخلف و افراد سود جو برخورد قاطع قضایی در این خصوص انجام خواهد شد.

رئیس دادگستری پاوه نیز با تاکید بر برخورد با ساخت وساز کنندگان غیر مجاز و متصرفان به منابع طبیعی گفت ؛ بی شک دستگاه قضایی مانع زمین خواری و تجاوز به منابع ملی و ساخت و سازهای غیر مجاز می شود.

یعقوب حبیبی شمش ضمن هشدار جدی به متجاوزان به منابع طبیعی و متخلفان ساخت و ساز غیر مجاز گفت ؛ در سایه سهل انگاری و بی توجهی عده ای که متاسفانه در این عده مسئولانی نیز مشاهده می شود شاهد تخریب روز افزون منطقه بکر ویمیر و دست درازی به آن هستیم.

حبیبی شمس گفت ؛ مسئولان دستگاههای مربوطه با رصد بیشتر و ۲۴ ساعته از هرگونه دست درازی به منابع ملی و ساخت و ساز در این منطقه جلوگیری کنند چون در غیر اینصورت دستگاه قضایی اشد مجازات را برای متخلفان در نظر دارد

 

یک پاسخ برای “عزم جدی دستگاه قضایی برای قطع ید متجاوزان به منابع طبیعی در منطقه ویمیر

  • شهروند در تاریخ آذر 22, 1400 گفت:

    قطع ید فایده ای نداره فقط قطع سر ویمیر دیگه منطقه گردشگری نیست جناب لطفا ممبعد بفرمایید منطقه مسکونی یا شهرک ویمیر