ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 18:43

“سرای مهربانی” در پاوه راه اندازی شد/دعوت از خیرین و نیازمندان برای مشارکت در آن

“سرای مهربانی” در پاوه راه اندازی شد/دعوت از خیرین و نیازمندان برای مشارکت در آن

به گزارش سلام پاوه:به همت موسسه سایبان مهر بانوان پاوه سرای مهربانی برای کمک به خانواده های نیازمند در سالن امتحانات اداره آموزش و پرورش پاوه راه اندازی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :پاییز و زمستان سرد ، کرونا ، وضعیت بد اقتصادی و… همه دست به دست هم داده اند تا بر تعدادی […]

به گزارش سلام پاوه:به همت موسسه سایبان مهر بانوان پاوه سرای مهربانی برای کمک به خانواده های نیازمند در سالن امتحانات اداره آموزش و پرورش پاوه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :پاییز و زمستان سرد ، کرونا ، وضعیت بد اقتصادی و… همه دست به دست هم داده اند تا بر تعدادی از همشهریانمان روزگار بسیار سخت تر از همه بگذرد. کودکانی که با کفش های مندرس و لباس‌های  پاره پوره و کهنه در شادانه ترین دوران زندگیشان سخت ترین لحظات را تجربه می‌کنند.

اما حکایت دیار ما پاوه در این راستا بسیار متفاوت است. جایی که بانوانی از جنس مهربانی سایبانی برای خانواده های کم بضاعت یا بی بضاعت شده اند.

بانوانی که کمر همت بسته اند تا این پاییز و زمستان سرد را با کمک خیرین و نیکوکاران جوری دیگر رقم زنند و شادی آفرین کودکان نیازمند و خانواده های محروم شوند.

مدیر این موسسه خیریه به سلام پاوه گفت ؛اعضاء هئیت مدیره موسسه سایبان مهر بانوان ، با نیاز سنجی خانواده های تحت پوشش موسسه در این فصل سال و با هدف ‌کمک به نیازمندان به برگزاری سرای مهربانی اقدام کردیم.

رقیه مولودی نیا افزود؛ از ابتدای شهریور ماه، از طریق رسانه ها در سطح شهر فراخوان دادیم و اقلام دست دوم(در حد نو) مردم را جمع آوری کردیم و اکنون به مدت دو روز (امروز جمعه و فردا شنبه) در سالن امتحانات آموزش و پرورش به توزیع اقلام در بین نیازمندان پرداختیم.

این بانوی نیکوکار به تشریح نحوه توزیع اقلام جمع آوری شده پرداخت و گفت؛ با تهیه بن هایی بر اساس تعداد اعضاء خانواده سعی کردیم اقلام جمع آوری شده را در بین نیازمندانی که شناخت کافی از آنها داریم عادلانه تقسیم کنیم.

مولودی نیا ادامه داد و افزود؛در همین راستا با کمک خیرین گرامی مبلغ ۹۰ میلیون ریال پوشاک نو نیز تهیه شد و در کنار سایر اقلام به هر خانواده یک مورد نو بر طبق خواست خودشان تقدیم کردیم.

مدیر این انجمن گفت؛ بر خود واجب میدانیم تشکر و قدردانی خود را از جناب آقای مهندس بالایی فرماندار محترم شهرستان و همکاران گرامیشان جهت کمک به پیشرفت اهداف موسسه ابراز نماییم و همچنین از مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان جناب آقای فتاحی جهت همکاری با ما در واگذاری سالن امتحانات کمال تشکر را داشته باشیم.

رقیه مولودی نیا گفت؛در حال حاضر هم پذیرای هر نوع کمک انسان دوستانه از طرف خیرین و مردم عزیز هستیم و از همه عزیزانی که به این اقلام نیاز دارند دعوت می نماییم که به سالن امتحانات امام خمینی (ره )واقع در خیابان رسالت تشریف بیاورند.

وی در پایان گفت ؛ از همه اصحاب رسانه جهت همکاری و اطلاع رسانی در سطح شهرستان صمیمانه تشکر می نماییم.