پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 05:33

فرماندار پاوه: تحصیل علم و دانش باید با هدف توسعه و پیشرفت کشور باشد

فرماندار پاوه: تحصیل علم و دانش باید با هدف توسعه و پیشرفت کشور باشد

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشگاهها گفت: تحصیل علم و دانش باید با هدف پیشرفت و توسعه و رفع مشکلات کشور باشد. به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز پنجشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه پیام نور پاوه، یکی از مشکلات اساسی نظام اداری کشور […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشگاهها گفت: تحصیل علم و دانش باید با هدف پیشرفت و توسعه و رفع مشکلات کشور باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز پنجشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه پیام نور پاوه، یکی از مشکلات اساسی نظام اداری کشور را وجود دانش پرویز ایده پورآموخته گان دانشگاهی بدون مهارت دانست.

وی گفت: اگر دانشگاه با هدف رسیدن به پشت میز اداری باشد نمی تواند موجب تغییر وتحول در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و …. در کشور و نهایتا توسعه همه جانبه را در پی داشته باشد.

رییس دانشگاه پیام نور پاوه نیز گفت: هم اکنون قریب به دو هزار نفر دانشجو در 24 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

دکتر مصطفی جوانرودی، همچنین از پیشرفت 75 درصدی ساختمان (آموزشی – اداری) شماره 2 دانشگاه پیام نور شهرستان پاوه با 14 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

یک پاسخ برای “فرماندار پاوه: تحصیل علم و دانش باید با هدف توسعه و پیشرفت کشور باشد

  • ادریس رحمانی در تاریخ مهر 12, 1393 گفت:

    بنده به نوبه خود تشکر می کنم از زحمات بی دریغ فرماندار دلسوز شهرمان جناب آقای پرویز ایده پور فرماندار فرهنگی ، و از خدای متعال خواستاریم توفیق ایشا ن را دهد که دلسوزانه خدمت به مناطق محروم نماید ./