ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 09:24

اعلام آمادگی نوسود برای برپایی حضوری کلاسهای درس/تخصیص اعتبار ۲۰۰‌میلیون ریالی برای کانون دانش نوسود

اعلام آمادگی نوسود برای برپایی حضوری کلاسهای درس/تخصیص اعتبار ۲۰۰‌میلیون ریالی برای کانون دانش نوسود

به گزارش سلام پاوه؛ شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود در راستای پروژه مهر با حضور بالایی سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه تشکیل برگزار شد به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛صبح امروز نشست شورای آموزش و پرورش با حضور سرپرست فرماندار شهرستان پاوه ، امام جمعه شهر نودشه ، بخشدار نوسود و رئیس اداره آموزش و […]

به گزارش سلام پاوه؛ شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود در راستای پروژه مهر با حضور بالایی سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه تشکیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛صبح امروز نشست شورای آموزش و پرورش با حضور سرپرست فرماندار شهرستان پاوه ، امام جمعه شهر نودشه ، بخشدار نوسود و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود و سایر اعضاء و مدعوین در محل سالن جلسات بخشداری نوسود برگزار شد.

در این نشست سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه حضوردر جمع شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود را مایه خرسندی دانست و از نزدیک مشکلات و موانع پیشروی آموزش و پرورش منطقه را جویا شد .

جلیل بالایی ضمن پیگیری مصوبات قبل شورا، تمامی دستورکار جلسات شورای آموزش و پرورش را به مصوبات قبلی که انجام نگرفته است اختصاص داد.

وی در ادامه جلسه جهت اختصاص اعتبار محوطه سازی مدرسه جدید تاسیس روستای هانی گرمله و همچنین تجهیز آن با مدیرکل نوسازی استان با حضور اعضاء شورا به صورت تلفنی رایزنی نمود و قول مساعد انجام این امور را گرفت.

بالایی همچنین از کلیه ادارات سطح بخش بخصوص آموزش و پرورش و اعضائ شورای های روستا و شهر خواست تا همکاری و همراهی لازم با شبکه بهداشت و درمان جهت تزریق واکسن کرونا را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه مهمترین مشکل مدارس سطح شهر نودشه( دفع بوی نامطبوع فاضلاب) که در مصوبات قبلی چندین بار مورد بحث قرار گرفته را پیگیری نمود و از مسئولین ذیربط خواست تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

مهندس بالایی در پایان جلسه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جهت تجهیز سالن کانون دانش نوسود اختصاص داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ضمن خوش آمد گویی به سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه و تمام اعضاء حاضر در جلسه ، گزارش مختصری از عملکرد و وضعیت آموزش و پرورش منطقه نوسود را تشریح و توضیح داد.

نجیب ویسی شروع سال تحصیلی جدید و پروژه مهر امسال را بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد؛ که با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوان مدارس را بصورت حضوری دایر نمود.

وی با اشاره به آمادگی لازم آموزش و پرورش منطقه نوسود برای برپایی کلاسها بصورت حضوری گفت : این آموزش و پرورش آمادگی کامل را دارد سال تحصیلی جدید را به صورت غیر حضوری و حتی حضوری شروع نماید و چناچه تصمیم ستاد کرونا براین باشد مدارس به صورت غیر حضوری باز گردد این منطقه آمادگی لازم را دارد دربستر شاد و به صورت غیر حضوری مدارس را دایر نماید.

در ادامه ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه شهر نودشه ضمن عرص ادب و خیر مقدم به سرپرست فرمانداری شهرستان و اعضاء حاضر در جلسه با اشاره به آیات و احادیثی اهمیت علم و تعلیم وتربیت را تشریح نمود.

ماموستا مبارکشاهی آموزش و پرورش را به عنوان سازنده و مولد نیروی انسانی و آموزگار عامه مردم دانست و مهمترین نیاز بشر را تحصیل علم و دانش دانست و نیاز است مردم و دولت توجه ویژه ای به نیاز های آموزش و پرورش داشته باشند.

در پایان جلسه هر کدام از اعضا نقطه نظرات خود را در راستای پروژه مهر بیان داشتند.