ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 16:05

ترویج اختلافات قومی و مذهبی توطئه استعمار جدید است

ترویج اختلافات قومی و مذهبی توطئه استعمار جدید است

به گزارش سلام پاوه :امام جمعه پاوه با بیان اینکه امروز جبهه استعمار جدید با هجمه فرهنگی به دنبال تفرقه، توطئه و تخریب است، گفت: یکی از این توطئه ها ، ترویج اختلافات قومی و مذهبی است . به گزارش خبرنگار سلام پاوه :ماموستا ملا قادر قادری روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه :امام جمعه پاوه با بیان اینکه امروز جبهه استعمار جدید با هجمه فرهنگی به دنبال تفرقه، توطئه و تخریب است، گفت: یکی از این توطئه ها ، ترویج اختلافات قومی و مذهبی است .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :ماموستا ملا قادر قادری روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه با بیان اینکه فرهنگ به مجموعه ای از عقاید و افکار سنن و آداب و فولکلور و روش زندگی اطلاق می شود افزود: مبارزه با فرهنگ،آداب، سنتها و به ویژه پوشش، ترور شخصیتی افراد مؤثر، شکسته شدن حریم خانواده ها و اشاعه فرهنگ غربی در رسانه ها با هدف نفوذ به درون خانواده از دیگر برنامه‌های جدید و هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

وی تصریح کرد: با رشد روزافزون هجمه‌های فرهنگی دشمنان در رسانه‌ها و فضاهای مجازی،آگاهی و هوشیاری بیشتر مردم و مسئولین ضروری است چرا که دشمن با جنگ سخت و مسلحانه راه به جایی نخواهد برد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه ادامه داد:کار فرهنگی سخت و دشوار است و بودجه و اعتبارات بیشتری باید به این حوزه تخصیص شود.

ماموستا قادری گفت: در جمهوری اسلامی موفقیت های زیادی حاصل شده اما از نظر تربیت نیروی متعهد می بایست بیشتر کار می کردیم چرا که امروز شاهدیم مسئله واکسن، فوتی های ناشی از کرونا و به تارگی زندان اوین که ناشی از اهمال کاری برخی از مدیران است سوژه و خوراک رسانه های بیگانه شده است.

وی با بیان اینکه توجه به فرهنگ عمومی توجه به رسالت پیامبر اسلام (ص) و علمای اسلام است اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) برای تصحیح فرهنگ بسیار تلاش کرد و فرهنگ اسلامی را بر فرهنگ کفر پیروز و جایگزین فرهنگ غیرتوحیدی نمود.

امام جمعه پاوه اضافه کرد:حدود ۲ سال است که جلسات این شورا به دلیل شیوع کرونا، برگزار نشده و تصویب روز ۲۶ مرداد به عنوان روز ملی پاوه از اولویتهای این شورا و این جلسه است.

ماموستا قادری یاداور شد: معمار کبیر انقلاب اسلامی برای شکست حصر پاوه و آزادسازی این شهر ۲ پیام ویژه صادر کرد و این اهمیت موضوع را می رساند و بایستی مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه نیز گفت: در حوزه فرهنگ، رسالت همه نهادها مشخص شده و صدا و سیما به عنوان یکی از مجریان این حوزه باید بیشتر و بهتر نقش خود را ایفا کند.

جلیل بالایی افزود: جلسات شورای فرهنگ عمومی از اهمیت خاصی برخوردار است و باید با بهره گیری از شوراهای مختلف از جمله شورای اجتماعی، اداری و تامین ، این شورا را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: کاهش سن ازدواج، افزایش طلاق، ترافیک از آسیب هایی است که در جامعه وجود دارد و با توجه به مشارکت ستودنی مردم ، باید بتوانیم بیشترین بهره را ببریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه اضافه کرد: برای تصویب ۲۶ مرداد به عنوان روز ملی پاوه، باید همه مستندات قابل دفاع تهیه و به استان ارسال شود تا در شورای فرهنگ عمومی استان و سپس در شورای کشور به تصویب برسد.

در پایان این نشست از سوی شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه، روز ۲۶ مرداد به عنوان روز ملی پاوه تصویب و به امضاء اعضا رسید

یک پاسخ برای “ترویج اختلافات قومی و مذهبی توطئه استعمار جدید است

  • ناشناس در تاریخ شهریور 5, 1400 گفت:

    چرا در تقویم ملی نامی از این روز نیست؟
    آزادسازی خرمشهر
    روز دزفول
    حماسه آمل
    شیمیایی سردشت
    آزادسازی مهران
    ……

    اجحاف در حق مقاومت شهر پاوه
    انشالله در تقویم ملی کشور هم درج گردد.