چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 16:41

آزادی یک نفر زندانی نیازمند توسط شورای ویژه صلحی پاوه

آزادی یک نفر زندانی نیازمند توسط شورای ویژه صلحی پاوه

به گزارش سلام پاوه:  مسئول شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه از آزادی یک نفر زندانی نیازمند غیر بومی استان با تلاش و پیگیری اعضای این شورا خبر داد. بهمن عزیزی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛همزمان با ایام ماه مبارک ذی الحجه و با تلاش و پیگیری اعضای شورای حل اختلاف […]

به گزارش سلام پاوه:  مسئول شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه از آزادی یک نفر زندانی نیازمند غیر بومی استان با تلاش و پیگیری اعضای این شورا خبر داد.

بهمن عزیزی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛همزمان با ایام ماه مبارک ذی الحجه و با تلاش و پیگیری اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه و عضو هیئت مصلحین دادگستری پاوه و با کمک مالی خیربزرگوار به مبلغ ۷۰میلیون ریال مقدمات آزادی یک نفر زندانی(غیر بومی) جرائم غیر عمد ساکن دهگلان استان کردستان فراهم گردید.

وی افزود: یک نفر زندانی نیازمند ساکن شهرستان دهگلان استان کردستان که به لحاظ عجز از پرداخت مطالبه به مبلغ حدود ۱۳۰ میلیون ریال در حق شاکی موضوع پرونده اجرای احکام شورای حل اختلاف دادگستری ثلاث باباجانی در زندان پاوه بسر می برد. با پیگیری و تلاش مساعی اعضای شورای حل اختلاف شعبه صلحی زندان و یکی از اعضای هیئت مصلحین دادگستری پاوه و طی گفتگو با شاکی و درنهایت گذشت بخشی از مطالبه به مبلغ ۳۰ میلیون ریال توسط شاکی و پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون ریال توسط خیر بزرگوار و واریز به حساب دادگستری ثلاث باباجانی مقدمات اخذ رضایت شاکی فراهم  و زندانی یاد شده از زندان آزاد شد.

عزیزی ادامه داد و گفت ؛اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه در این راستا از مساعدت و وساطت آقای اقبال لطفی پور و پیگیری و تلاش آقای نذیر دولت خواه عضو هیئت مصلحین دادگستری پاوه که در این امر خیر و پسندیده سهیم بودند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایند