د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 08:01

اهدای ۴۳ سری “جهیزیه” به نوعروسان کمیته امداد در پاوه / عکس

اهدای ۴۳ سری “جهیزیه” به نوعروسان کمیته امداد در پاوه / عکس

به گزارش سلام پاوه : با حضور جمعی از مسئولان شهرستان پاوه در آئینی ۴۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه اهدا شد. رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) پاوه در حاشیه این مراسم ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه زهرا(س) که در تقویم به […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور جمعی از مسئولان شهرستان پاوه در آئینی ۴۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) پاوه در حاشیه این مراسم ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه زهرا(س) که در تقویم به عنوان روز ملی ازدواج نام گذاری شده است به خبرنگار سلام پاوه گفت: به همین مناسب با مشارکت خیرین کمیته امداد حضرت امام ۴۲سری جهیزیه برای نو عروس های تحت حمایت کمیته امداد تهیه شده است که با هماهنگی عزیزانمان در سپاه که با کمیته امداد همکاری کامل داشتند توزیع شد.

حسن شیخ الملوکی افزود: هر سری از جهیزیه ها پنج قلم است که شامل  یخچال فریزر،ماشین لباسشویی ،اجاق گاز پنچ شعله، جاروبرقی، تلویزیون ال سی دی می باشد که تقریبا ارزش ریالی هر سری از این جهیزیه چیزی در حدود ۳۰ میلیون تومان  است که برای تهیه این ۴۲ سری جهیزیه مبلغی بالغ بر ۱ میلیارد و دویست شصت هزار تومان هزینه شده است.

وی گفت: این جهیزیه ها در دو سری طی امروز و فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع می شود.

گفتنی است از سوی اداره اوقاف و امور خیریه نیز یک شاخه گل و یک جلد قرآن مجید به این نوعروسان و دامادان اهدا شد.

 

یک پاسخ برای “اهدای ۴۳ سری “جهیزیه” به نوعروسان کمیته امداد در پاوه / عکس

  • 🌼🌼🌼 در تاریخ تیر 21, 1400 گفت:

    ای کمیته امداد باینگان بو ایژی ۷ملیون و نیم بدن تا جهیزیه تان پی بدین اویش دوای یک مانگ