د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 07:35

دادگستری و شورای حل اختلاف حکم تخلیه هیچ مکان استیجاری را صادر نخواهد کرد

دادگستری و شورای حل اختلاف حکم تخلیه هیچ مکان استیجاری را صادر نخواهد کرد

به گزارش سلام پاوه : رئیس دادگستری شهرستان پاوه در راستای حمایت از مستاجران گفت: دادگستری و شورای حل اختلاف حکم تخلیه هیچ مکان استیجاری را صادر نخواهد کرد. یعقوب حبیبی شمس در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : مستأجرینی که قصد تمدید اجاره نامه را دارند می توانند تا سقف ۲۰ درصد […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس دادگستری شهرستان پاوه در راستای حمایت از مستاجران گفت: دادگستری و شورای حل اختلاف حکم تخلیه هیچ مکان استیجاری را صادر نخواهد کرد.

یعقوب حبیبی شمس در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : مستأجرینی که قصد تمدید اجاره نامه را دارند می توانند تا سقف ۲۰ درصد به مبلغ اجاره بها و رهن اضافه نموده و نسبت به تمدید اجاره نامه اقدام نمایند.

وی ادامه داد :بنگاه های معاملات ملکی حق تنظیم قرارداد اجاره با اجاره بهای بیش از مبلغ ذکر شده را ندارند مگر با رضایت طرفین در غیر اینصورت برابر با مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

این مسئول قضایی ابراز داشت : دادگستری و شورای حل اختلاف شهرستان پاوه حکم تخلیه هیچ مکان استیجاری را طبق مصوبه ستاد ملی کرونا صادر نخواهد کرد.

حبیبی شمس در پایان خاطر نشان کرد : مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از ناحیه مشاورین املاک آن را به پلیس اماکن شهرستان جهت برخورد قانونی گزارش دهند.