ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 21:10

دشمنان با زبان اقوام ایرانی مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می‌کنند

دشمنان با زبان اقوام ایرانی مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می‌کنند

به گزارش سلام پاوه: امام جمعه پاوه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات ۲٨ خرداد، با زبان تمام اقوام کُرد، فارس، عرب و ترک تبلیغات منفی می‌کنند تا مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: ماموستا مُلا «قادر قادری» در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت تمام […]

به گزارش سلام پاوه: امام جمعه پاوه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات ۲٨ خرداد، با زبان تمام اقوام کُرد، فارس، عرب و ترک تبلیغات منفی می‌کنند تا مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: ماموستا مُلا «قادر قادری» در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: انتخابات برای اولین بار نیست که در کشور برگزار می شود و مردم شریف ایران و به ویژه مردم پاوه و اورامانات در تمام انتخابات های گذشته پیروز بوده اند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان پاوه از انتخابات ۱۲ فروردین ۵٨ تاکنون در انتخابات های سرنوشت ساز، حضور پرشوری داشته اند و این جای تقدیر دارد.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه انتخابات ۲٨ خرداد از لحاظ عُمر انقلاب، اوضاع داخلی منطقه و تحولات سیاسی اجتماعی کشوربا انتخابات های گذشته بسیار متفاوت است، گفت: وضعیت معیشتی مردم بسیار متفاوت شده و مردم مشکل دارند که ما منکر آن نیستیم اما عمده این مشکلات ناشی از سوء مدیریت، تحریم، آثار جنگ تحمیلی و اختلافات داخلی است.

ماموستا قادری تصریح کرد: دور از انصاف است که بگوییم در دولت های مختلف بعد از انقلاب کاری نشده، بلکه اقدامات زیادی صورت گرفته اما به نسبت وفاداری مردم و خون پاک شهدا ، هنوز کمبودها و نواقصی وجود دارد و مردم شایان خدمات بیشتری هستند.

وی اظهار داشت: مردم شریف ایران باری دیگر با حضور در انتخابات به مخالفان و معاندین جواب رد می‌دهند و یکبار دیگر به مسوولان و آرمان های نظام آری می‌گویند.

خطیب جمعه پاوه اضافه کرد: احراز صلاحیت بیش از حد نامزدهای شوراهای اسلامی در شهرهای غرب کشور بسیار تعجب آور است به گونه ای که برای انتخاب پنج عضو اصلی شورای شهر پاوه باید ۲۶ نفر با هم رقابت کنند.

ماموستا قادری افزود: نامزدهای ریاست جمهوری نیز در مناظره های تلویزیونی باید برای پیشبرد امور راهکار ارائه می دادند اما همگان دیدیم اخلاق اسلامی را نشانه گرفتند و علاوه بر آنکه مشکلات ۴۰ سال گذشته را چندین باره احیا و عنوان کردند ، مانع از شور و نشاط جوانان برای حضور در انتخابات شدند و بجای راهکار یکدیگر را محاکمه کردند.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: براساس گفته سلف صالح ما ، عدالت حاکمان عادل ، نصیحت و ارشاد عالمان عامل و صداقت افراد جامعه موجب وحدت، برادر، آرامش و محبت در جامعه می شود و مشکلات امروز جامعه ناشی از فقدان این سه مهم است.

ماموستا قادری با اشاره به اینکه بر اساس آیه ۷۰ سوره مبارکه احزاب باید از زبان و تکلم برای اطاعت از پروردگار و تقوای الهی و نیکی صحبت کردن استفاده کنیم گفت: در جامعه ما بدگویی ، افترا، دروغ و تهمت بدون دلیل و مدرک و ترس از خدا زیاد شده و مسلمانان و مومنان باید تقوای الهی پیشه کنند و حق و حقیقت را درست بیان کنند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.