د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 13:46

سخنرانی شیر زن کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران/فیلم

سخنرانی شیر زن کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران/فیلم

به گزارش سلام پاوه: دکتر ملیحه بنانی کاندیدای ریاست جمهوری ایراندر ابتدای ورودش به وزارت کشور برای ثبت نام ریاست جمهوری سخنرانی کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ اردشیر اردلان روزنامه نگار با ارسال فیلمی از سخنرانی دکتر ملیحه بنانی کاندیدای ریاست جمهوری ایران نوشت : دکتر ملیحه بنانی کاندیدای ریاست جمهوری ایران با شجاعت […]

به گزارش سلام پاوه: دکتر ملیحه بنانی کاندیدای ریاست جمهوری ایراندر ابتدای ورودش به وزارت کشور برای ثبت نام ریاست جمهوری سخنرانی کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ اردشیر اردلان روزنامه نگار با ارسال فیلمی از سخنرانی دکتر ملیحه بنانی کاندیدای ریاست جمهوری ایران نوشت : دکتر ملیحه بنانی کاندیدای ریاست جمهوری ایران با شجاعت تمام‌ از درد و رنج های کوردستان و سیستان و بلوچستان و ملت ایران در ابتدای ورودش به وزارت کشور برای ثبت نام ریاست جمهوری سخن راند .

این روزنامه نگار افزود : بی پروایی این بانوی ایرانی ستودنی است و برای تمام اقوام ملت ایران مایه افتخار است، باید به افتخار او و برای حمایت از ایشان تمام زنان و دختران و مردان ایران گل میخک را نماد حمایت از او قرار دهیم.

هر چند مامورین حاضر در وزارت کشور با بی رحمی در حین ثبت نام گردنبند گل مخیکش را از گردنش در آوردند. گردنبند گل میخک دختران کورد نماد رایحه بوی خوش طبیعت و امید به زندگی است. از این پس هم نماد حمایت از این شیر زن ایرانی باشد ان شاالله

 

لازم بذکر است اساسا انتشار این مطالب دیدگاه سلام پاوه نیست و این صرفا یک مطلب تبلیغاتی است .