د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 01:49

از مراکز قرآنی و نوجوانان قرآن آموز شهر بانه وره تجلیل شد/ عکس

از مراکز قرآنی و نوجوانان قرآن آموز شهر بانه وره تجلیل شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : با همت اداره تبلیغات اسلامی از مراکز قرآنی و نوجوانان قرآن آموز در شهربانه وره تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :در این مراسم که در مسجد جامع شهر بانه وره برگزار شد، اکرم حسن زاده نماینده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاوه با اشاره به حدیث مشهور(خیرکم من تعلم […]

به گزارش سلام پاوه : با همت اداره تبلیغات اسلامی از مراکز قرآنی و نوجوانان قرآن آموز در شهربانه وره تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :در این مراسم که در مسجد جامع شهر بانه وره برگزار شد، اکرم حسن زاده نماینده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاوه با اشاره به حدیث مشهور(خیرکم من تعلم القرآن وعلمه) گفت: شما عزیزان قرآن آموز باید قدر خود را بدانید که مصداق این حدیث شریف قرار گرفته و با پیدا نمودن شخصیتی قرآنی از بهترین های جامعه محسوب می شوید .

وی افزود: قرآن کریم تنها برنامه ای است که اگر کسی بدان چنگ آویزد در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد شد و از گمراهی و سردرگمی دنیا در امان خواهد بود.

حسن زاده تصریح کرد: ما باید به شما عزیزان قرآن آموز افتخار کنیم که در این برهه از زمان به همه چیزهای منفی اعم از سرگرمی های غیرمفید و مخرب تا فضای مجازی پشت پا زده و اوقات گرانمایه خود را صرف یادگیری قرآن کریم و حفظ آن نموده اید و ان شاالله در آینده شاهد شکوفایی هرچه بیشتر شما عزیزان و شهربانه وره باشیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از ماموستا ملا فواد ندیمی مربی خانه قرآن “نور السماوات” شهر بانه وره و آقای خذیمه محمودی مدیر این مرکز، گفت: در سایه تلاش های شما عزیزان شاهد رونق امورات قرآنی و حضور پرشور نوجوانان در کلاس های قرآنی بوده ایم که هم اکنون و هم در اوج دوران کرونا این مرکز تعطیل نشده و بصورت مجازی با مخاطبین قرآنی در ارتباط بوده است.

در ادامه ماموستا ملا فواد ندیمی از قرآن بعنوان داروی روح و جان نام برد و گفت: پروردگار قرآن کریم را بعنوان برنامه زندگی بشر فرستاد تا در دنیا هدایتگرش باشد و قطعا هرکس دنباله رو آن باشد در دنیا وآخرت خوشبخت بوده و سعادت ابدی در گرو عمل به تعلیمات آسمانی قرآن کریم است.

وی افزود: در خانه قرآن کریم نورالسماوات بانه وره در دو شاخه روخوانی و رونخوانی و حفظ قرآن کریم فعالیت داریم و اکنون شاهد حفظ چندین جزء قرآن و همچنین پیشرفت نوجوانان در قرائت صحیح قرآن کریم در شهر بانه وره هستیم و امیدواریم دیگر عزیزان هم تشویق شده و در این کلاس ها شرکت نمایند.

در پایان این مراسم از چند نفر از حافظان ،قاریان و فعالان قرآنی تجلیل شد و از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاوه هدایایی به آنها تقدیم گردید.