پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 09:34

صلاحیت ۸۹ درصد از داوطلبان شوراهای شهرهای پاوه تایید شد/رد صلاحیت ۹ نفر

صلاحیت ۸۹ درصد از داوطلبان شوراهای شهرهای پاوه تایید شد/رد صلاحیت ۹ نفر

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۸ با اعلام تایید صلاحیت ۸۹ درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای شهرهای تابعه شهرستان بدون اشاره به اسامی افراد تایید و رد صلاحیت شده اعلام نمود. پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: از تعداد ۷۴ نفر داوطلب در مجموع  ”  تعداد ۶۶ […]

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۸ با اعلام تایید صلاحیت ۸۹ درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای شهرهای تابعه شهرستان بدون اشاره به اسامی افراد تایید و رد صلاحیت شده اعلام نمود.

پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: از تعداد ۷۴ نفر داوطلب در مجموع  ”  تعداد ۶۶ نفر صلاحیت انها درهیات اجرایی و نظارت مورد تایید و تعداد ۹ نفر نیز صلاحیت آنها در هیات های مذکور احراز نگردید. و تعداد ۴ نفر  از داوطلبان نیز قبل از بررسی صلاحیت انصراف  خود را تقدیم و ثبت آنها نهایی گردید.
فرماندار پاوه گفت؛ لذا طبق قانون روند بررسی پرونده ها در شهرستان به اتمام رسیده و افرادی که صلاحیت انها تایید نشده چهار روز فرصت دارند که به هیات نظارت استان واقع در استانداری اعتراض خود را اعلام نمایند و همچنان روند بررسی صلاحیت ها تا  تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
ایده پور ادامه داد و گفت ؛ ضمن اینکه تایید یا رد صلاحیت نامزدها به صورت محرمانه به انها اعلام شده از داوطلبان و رسانه ها انتظار می رود از ذکر نام اشخاص تایید و یا رد صلاحیت شده تا پایان بررسی صلاحیت ها در استان خودداری نمایند.
گفتنی است انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ، روستا وعشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد سال جاری برگزار می شود .