ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 13:31

جشن گلریزان امسال در پاوه به صورت مجازی برگزار می‌شود/دادستان :مردم پاوه در نوع دوستی بی نظیراند

جشن گلریزان امسال در پاوه به صورت مجازی برگزار می‌شود/دادستان :مردم پاوه در نوع دوستی بی نظیراند

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با اعلام اینکه جشن گلریزان بصورت مجازی در پاوه برگزار می شودگفت: مردم پاوه در نوع دوستی و کمک های خیرخواهانه بی نظیراند و بر استفاده از این پتانسیل در رفع مشکلات زندانیان و خانواده های آنها تاکید کرد. به گزارش خبرنگار سلام […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با اعلام اینکه جشن گلریزان بصورت مجازی در پاوه برگزار می شودگفت: مردم پاوه در نوع دوستی و کمک های خیرخواهانه بی نظیراند و بر استفاده از این پتانسیل در رفع مشکلات زندانیان و خانواده های آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :نوید صحرایی در نشست با معتمدین انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات گفت: بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا در شهرستان پاوه، مقرر شده است که جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی به صورت غیرحضوری برگزار شود.

 

وی با بیان این‌که از خیران نوع دوست دعوت می‌شود تا همانند سال‌های گذشته یار و یاور انجمن زندان در کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد باشند، افزود: امیدواریم امسال نیز مردم نیکوکار پاوه و اورامانات در این امر پیشگام شده و در ماه میهمانی خدا، شادی را به خانواده‌های چشم انتظار زندانیان هدیه کنند.

 

دادستان پاوه با تقدیر از فعالیت معتمدمین و مدیرعامل انجمن زندان گفت: آزاد کردن یک زندانی در این ماه مبارک عبادت بزرگی است. معتمدین و اعضای انجمن در این ماه مبارک هر قدمی که برای این کار خیر برمی دارند به نحوی باقیات و صالحات است. و اگر خداوند متعال قبول کنند این تنها چیزی است که برای ما باقی خواهد ماند .

 

نوید صحرایی با اشاره به نوع دوستی و فعالیتهای خیرخواهانه مردم پاوه گفت :حقیقتا مردم پاوه در نوع دوستی بی نظیر هستند و این را می توان درفعالیت این همه سمن و موسسه خیریه پاوه دید که حقیقتا ستودنی است و نشان میدهد که مردم پاوه چقدر سخی و بزرگ منش هستند که دوست دارند دست همنوع خودشان را بگیرند و وی را همراهی کنند.

 

مدیرعامل انجمن زندان پاوه نیز در این نشست ضمن تقدر از زحمات دادستان پاوه و حمایت های وی از انجمن به ارائه تیتر واری از گزارش عملکرد انجمن در طول یک سال گذشته پرداخت.

جلیل علیزاده گفت : در دو مرحله کار آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در سال گذشته انجام شد که در اولین بارش با تلاشهای رابط هنرمند محسن چاوشی که سرکار خانم حیدری که معتمد انجمن زندان هستند ۱۲ نفر از منطقه اورامانات از زندان آزاد شدند و در بار دوم نیز خود انجمن ۱۰ نفر را که جمعا ۲۲ نفر شد با کمک خیرین بزرگوار آزاد کرد.

وی با اشاره به رشد پرداختها به خانوارهای تحت پوشش در سال گذشته گفت:کمک های ماهیانه بعد از حضور آقای صحرایی در پاوه از ۲۰۰ هزار به ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

علیزاده گفت :بنده به عنوان عضو کوچک انجمن هدف و کارکرد انجمن را کمک به خانواده های زندانی و تلاش برای آزاد کردن آنها با جدیت و برنامه و پشتکار تمام اعضا میبینم که الحمدلله شدنی است.

مدیرعامل انجمن افزود: یکی از مهمترین دغدغه های اعضای انجمن ایجاد درآمد پایدار است که خوشبختانه با حمایت دادستان و فرماندار محترم انجام واگذاری سردخانه موادغذایی در مرز شوشمی که قرار است بعد از روال اداری در آینده نزدیک این اقدام مهم انجام شود که یکی دیگر از اقدامات مثبت جهت درآمد پایدار و ثابت برای انجمن خواهد بود.

جلیل علیزاده گفت :تقسم سبد غذایی بین خانواده های محترم زندانی که هر بار نزدیک به ۵۰ بسته غدایی با ارزش ریالی هر کدام ۵۰۰ هزار تومان از دیگر فعالیتهای انجمن زندان در سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به همکاری پزشکان دلسوز پاوه در سال گذشته پرداخت و گفت:در طول سال گذشته دکتر یاور محمدی دانپزشک و دکتر ستار سهرابی متخصص سونوگرافی و همچنین آقای محمدی مدیر آزمایشگاه دانش پاوه بصورت رایگان کمک های ارزنده ای را به انجمن زندان داشته اند.