ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 14:40

معافیت برق مصرفی مشترکان پاوه به مدت سه سال از ابتدای سال جاری

معافیت برق مصرفی مشترکان پاوه به مدت سه سال از ابتدای سال جاری

به گزارش سلام پاوه: مدیر توزیع برق شهرستان پاوه از معافیت برق مصرفی مشترکان پاوه به مدت سه سال از ابتدای سال جاری خبر داد. خلیل خوشرو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طبق مصوبه وزارت نیرو و موافقت شرکت تخصصی توانیر و پی گیری های […]

به گزارش سلام پاوه: مدیر توزیع برق شهرستان پاوه از معافیت برق مصرفی مشترکان پاوه به مدت سه سال از ابتدای سال جاری خبر داد.

خلیل خوشرو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طبق مصوبه وزارت نیرو و موافقت شرکت تخصصی توانیر و پی گیری های بعمل آمده توسط مسئولین استان و نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در استان و تلاش مضاعف مدیرعامل برق استان کرمانشاه مهندس مراتی و مجموعه تحت مدیریت وی و بعد از تلاش و کار دو ماهه واحد فروش انرژی توزیع برق شهرستان پاوه در زمینه شناسایی و تهیه و تکمیل ارسال لیست تمامی مشترکین منصوبه با توجه به اینکه شهرستان پاوه جز شهرستانهای زلزله محسوب گردیده از ابتدای سالجاری (۱۴۰۰/۰۱/۰۱) برق کلیه مشترکان شهرستان پاوه به تعداد ۳۱۸۵۰ فقره در ۵ تعرفه خانگی، تجاری، صنعتی، عمومی و کشاورزی به مدت سه سال معاف از پرداخت هزینه برق مصرفی اعلام می گردند.

وی افزود: هزینه های پرداختی قبلی مشترکان که قبلا پرداخت نموده اند به حساب بستانکاری منظور شده و این مبلغ بستانکاری بستگی به مدیریت صحیح و رعایت الگوی مصرف از جانب مشترکان دارد.

خوشرو ادامه داد: مشترکانی که طی یک سال به آن مبلغ قبلی پرداختی یا سه سال کامل این هدیه را از جانب وزارت نیرو و تلاش همکاران در توزیع برق شهرستان به مردم دیندار و روشنفکر شهرستان برسند، تقدیم می نماییم.

وی افزود: این مدیریت به صورت دقیق نسبت به قرائت دوره ایی انشعابات کما فی السابق اقدام می نماید و در پیامک دوره ایی مبلغ مصرفی به مشترکان از لحاظ سوابق مصرف و آگاهی آنها از میزان مصرف درج و ارسال می گردد.

مدیر شرکت برق پاوه ادامه داد: توصیه ما بابا برقی ها این است با توجه به کاهش نزولات سال گذشته و تاثیر آن بر تولید برق آبی کشور و نزدیک شدن به پیک مصرف و اوج گرما که مصرف انرژی برق افزایش خواهد یافت با صرفه جویی و مصرف صحیح ما را یاری فرمایید تا شاهد قطع برق مشترکان سایر نقاط نشویم.

یک پاسخ برای “معافیت برق مصرفی مشترکان پاوه به مدت سه سال از ابتدای سال جاری

  • شهروند در تاریخ فروردین 28, 1400 گفت:

    واقعا نوبر است و باور کردنی نیست
    برق مجانی ؟؟؟