ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 08:55

کشف مقادیری مواد مخدر در پاوه /دستگیری ۲ متهم

کشف مقادیری مواد مخدر در پاوه /دستگیری ۲ متهم

به گزارش سلام پاوه :دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از کشف مقادیری مواد مخدر و دستگیری دو متهم در پاوه خبر داد. احسان سیف در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛با تلاش شبانه روزی مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایام تعطیلات نوروزی و پیگیری قضایی وصدور دستورات لازم مقادیری مواد مخدر […]

به گزارش سلام پاوه :دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از کشف مقادیری مواد مخدر و دستگیری دو متهم در پاوه خبر داد.

احسان سیف در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛با تلاش شبانه روزی مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایام تعطیلات نوروزی و پیگیری قضایی وصدور دستورات لازم مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود؛مأمورین نیروی انتظامی با تجسس و تلاش و تحقیقات گسترده پی به محل توزیع و فروش مواد مخدر برده و با دستور قضایی و تفتیش و بازرسی منزل متهمین به میزان ۲۲ گرم هرویین و ۲ گرم و نیم شیشه کشف و ضبط گردید.

این مقام قضائی با اشاره به دستگیری دو متهم گفت؛ متهمین پرونده در بازداشت هستند و پرونده جهت طی مراحل و تشریفات قانونی در جریان است.

سیف در پایان به سوداگران مرگ در پاوه هشدار داد که دستگاه قضایی با احدی در خصوص توزیع مواد مخدر تعارف ندارد و برخورد سخت قضایی در انتظار قاچاقچیان و متخلفان است.

3 پاسخ برای “کشف مقادیری مواد مخدر در پاوه /دستگیری ۲ متهم

  • جواد در تاریخ فروردین 6, 1400 گفت:

    اولا تشکر از دستگاه محترم قضایی دوما نه تنها اسم شهرستان رو ببرید باید اسم این مواد فروش‌ها رو برد تا درس عبرتی شود .

  • هم شهری در تاریخ فروردین 5, 1400 گفت:

    خواهشاً همچنین اخباری را در سایت های شهرستان پاوه قرار ندهید که ذهنیت سایر سایر هم وطنان به خاطر این افراد مخل و بیمار به شهر دیارمان بد نشود

  • لهونی در تاریخ فروردین 5, 1400 گفت:

    هیچ نیازی نداشت این خبرو بزارید،آبروی شهرو میخواید ببرید،روشهای دیگەای هم هست.