د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44

“جام نوروز”با پیروزی پرگل تیم نجار در شهر بانه وره آغاز شد/گزارش تصویری

“جام نوروز”با پیروزی پرگل تیم نجار در شهر بانه وره آغاز شد/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه: مسابقات فوتبال تحت عنوان جام نوروز به میزبانی شهر بانه وره با حضور بخشدار باینگان ، رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه ، رئیس هیئت ورزشهای بومی و محلی عصر امروز افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: آئیئن افتتاح مسابقات فوتبال با نام جام نوروز عصر امروز در زمین چمن […]

به گزارش سلام پاوه: مسابقات فوتبال تحت عنوان جام نوروز به میزبانی شهر بانه وره با حضور بخشدار باینگان ، رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه ، رئیس هیئت ورزشهای بومی و محلی عصر امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: آئیئن افتتاح مسابقات فوتبال با نام جام نوروز عصر امروز در زمین چمن مصنوعی شهر بانه وره با حضور مسئولان و علاقمندان آغاز شد.

در آئیئن افتتاحیه بخشدار و رئیس اداره ورزش از بانیان برگزاری مسابقات ، شورا و شهرداری ، هیئت ورزشهای بومی و محلی شهرستان ، مرکز بهداشت شهر بانه وره و هیئت برگزاری مسابقات شهر بانه وره…تشکر و قدردانی کردند.

در این دوره از مسابقات هشت تیم نجار ، ئاگرین ، هه لو ،دره یاب ، اتحاد ، دهیاری میرعبدلی ،توحید و پیام شرکت کردند که در بازی افتتاحیه تیم فوتبال نجار با نتیجه سنگین ۱۲ بر ۲ تیم ئاگرین را شکست داد .

در دومین دیدار امروز نیز تیم هه لو با نتیجه پرگل ۱۵ بر ۱ از سد دره یاب گذشت .

به گفته نذیر دولتخواه رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان پاوه در ما بین این مسابقات بازی های متنوع بومی و محلی نیز برگزار می شود.

گفتنی است در آغاز این مسابقه به همت مرکز بهداشت شهر بانه وره از بازیکنان دو تیم فوتبال نجار و ئاگرین تست کرونا گرفته شد.