ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 02:30

برگزاری اولین دوره آموزش داوری فوتبال با استقبال علاقمندان در پاوه / عکس

برگزاری اولین دوره آموزش داوری فوتبال با استقبال علاقمندان در پاوه / عکس

به گزارش سلام پاوه : با استقبال علاقمندان به داوری فوتبال و با حضور فرزاد بهرامی از داوران لیگ برتر فوتبال ایران اولین دوره آموزش مقدماتی داوری فوتبال در پاوه برگزار شد. مدرس این دوره آموزشی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت :دوره آموزشی داوری سطح شش مقدماتی  به مدت سه روز در پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : با استقبال علاقمندان به داوری فوتبال و با حضور فرزاد بهرامی از داوران لیگ برتر فوتبال ایران اولین دوره آموزش مقدماتی داوری فوتبال در پاوه برگزار شد.

مدرس این دوره آموزشی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت :دوره آموزشی داوری سطح شش مقدماتی  به مدت سه روز در پاوه با همت هیات فوتبال شهرستان آقای سابق حسینی در پاوه برگزار شد.فرزاد بهرامی داور فوتبال

فرزاد بهرامی با اینکه این دوره سه روزه با کیفیت بالا به صورت تئوری و عملی برگزار شدافزود:ان شاالله بتوانیم در این کلاس ها از جوانان با استعداد شهرستان استفاده کنیم و بتوانیم برای معرفی به استان و کشور نیز از ظرفیت آنها بهره مند شویم.

وی به وجود پتانسیل بالا و انگیزه در جوانان شهرستان پاوه اشاره کرد و گفت :احساس میکنم جوانان با استعدادی داریم اما متاسفانه در بحث داوری در اورامانات ضعیف هستیم که نیاز به همت مسئولین دارد .

این مدرس داوری افزود :حضور داورانی جوان در شهرستان پاوه در سطح استانی و ملی هیچ دور از انتظار نیست و می توان با تلاش و پشتکار به موفقیت رسید.

فرزاد بهرامی در ادامه به تشریح کلاس داوری مقدمانی پرداخت و گفت :کلاس سه روزه برگزار شد.دو روز صبح و بعد ظهر صبح دو زنگ تئوری و یک زنگ عملی بعد ظهر هم به همین شکل برگزار شد.

وی افزود :آزمون و تست بدنی  از۳۰ نفر از شرکت کنندگان شامل آقا و بانو صورت گرفت و تعداد بیست نفر مستعد برای شرکت در کلاس درجه سه شناسی شدند که ان شاءالله بهار یا تابستان سال آینده برگزار این دوره هم برگزار شود.

بهرامی با بیان اینکه کلاس مقدماتی برگزار شده با هدف  ایجاد انگیزه برای داورهای جوان علاقه مند در شهرستان مرزی پاوه برگزار شد که امیدوارم  استعدادهای این کلاس ها به بیش از سی نفر برسد تا بتوانیم کلاتس درجه سه را نیز در پاوه برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: پاوه یک شهرستان مرزی استپ که از هر لحاض با تمام شهرستان ها تفاوت دارد مردمان آن با فرهنگ با استعداد هستند اما بدون کلاس و آموزش استعدادها شکوفا نخواهند شد. باید متولین هیات ها زحمت بکشند برنامه ریزی بلند مدت در این زمینه داشته باشند.

بهرامی با بیان اینکه متاسفانه برای داور ها در کل کشور هزینه نمی شود گفت: داورها بازون اجرایی هیئت های ورزشی هستند اما متاسفانه هیئت ها با کمترین  دستمزد روبر هستند و هیئت ها باید نگاهشان را در این زمینه عوض نسبت به داوران عوض کنند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه نیز در حاشیه برگزاری این کلاسها گفت : در این دوره ۳۱ نفر از علاقمندان به داوری فوتبال حضور داشتند که خوشبختانه یک دوره آموزشی با کیفیت برگزار شد.

سابق حسینی در برپایی این دوره از هیات فوتبال استان، اداره ورزش و جوانان، هلال احمر ،شبکه بهداشت ودرمان، و مجتمع آموزشی محمدی و همچنین آقایان آروین ولدبیگی مدیر زمین چمن نوریاو و اردلان نادرزاده مدیر سالن حجاب پاوه در زمینه واگذاری سانس زمین و سالن برای برگزاری دوره عملی تقدیر و تشکر کرد.

 

 

فرزاد بهرامی داور فوتبال