ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 11:47

اهدای کارت ویژه اعضای صندوق اعتباری هنر به ۱۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه پاوه

اهدای کارت ویژه اعضای صندوق اعتباری هنر به ۱۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه پاوه

به گزارش سلام پاوه: طی مراسمی به صورت نمادین به ۱۰ نفر از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه پاوه هنرکارت ویژه اعضای صندوق اعتباری هنر اهداء گردید.  به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این مراسم که با حضور عبدالله زاده معاون فرماندارپاوه ، محمد رئوف محمدی راد ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه: طی مراسمی به صورت نمادین به ۱۰ نفر از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه پاوه هنرکارت ویژه اعضای صندوق اعتباری هنر اهداء گردید. 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این مراسم که با حضور عبدالله زاده معاون فرماندارپاوه ، محمد رئوف محمدی راد ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه و جمعی از هنرمندان پاوه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید،عبدالله زاده با تقدیر از تلاش و فعالیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در شهرستان اشاره کرد و گفت:نقش فرهنگ ایجاد شور و نشاط اجتماعی مفید در جامعه است.

وی افزود:با توجه به بیماری منحوس کرونا و تاثیرات منفی آن برخانواده ترتیبی اتخاذ گردد از وجود هنرمندان در فعالیت های پسا کرونا استفاده بهینه گردد .

عبدالله زاده یادآور شد: کارگروهی متشکل از نماینده رشته ای هنری تشکیل و با شناسائی آسیب ها و مشکلات شهری و تدوین راهکار های مفید و طرح آن در شورای فرهنگ عمومی با وجود امام جمعه ای فرهیخته در ارتقای فرهنگ منطقه گام موثری برداشته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه در ابتدا از ضمن تقدیر از فرمانداری پاوه به بیان گزارش مختصری از عملکرد اداره ارشاد در دروران کرونا پرداخت و افزود:از ابتدا سال تاکنون حدود ۳۵ نفر از هنرمندان تحت پوشش صندوق اعتباری هنر قرار گرفته و این روند کماکان ادامه دارد.

رئوف محمدی راد در ادامه گفت: طی هفته گذشته تاکنون حدود ۴۰ نفر هنر کارت خود را از فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل گرفته اند.

وی ابراز امیدواری کرد با همراهی و همکاری هنرمندان بتواند در راستای رسالتی که به دوش دارند گام موثری در ارتقای فرهنگ این شهر ستان بردارند .

در ادامه هنرمندان حاضر در جلسه با بیان مشکلات و دغدغه ها بر رفع آن تاکید کرده به تعداد ۱۰ نفر توسط معاونت محترم فرماندار هنر کارت اهداء گردید.