پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 05:20

گلبانگ انقلاب در بخش باینگان به صدا در آمد/بهره برداری از ۹ طرح در ایام دهه فجر

گلبانگ انقلاب در بخش باینگان به صدا در آمد/بهره برداری از ۹ طرح در ایام دهه فجر

به گزارش سلام پاوه: همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، گلبانگ انقلاب با حضور بخشدارواعضای شورای اداری بخش باینگان در دبستان رزمندگان مهران به صدا درآمد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :بخشدار باینگان با تبریک چهل و  دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام خجسته […]

به گزارش سلام پاوه: همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، گلبانگ انقلاب با حضور بخشدارواعضای شورای اداری بخش باینگان در دبستان رزمندگان مهران به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :بخشدار باینگان با تبریک چهل و  دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام خجسته دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران به مسلمین جهان عزت بخشید و با بیداری اسلامی و انسانی در جهان، ابهت پوشالی غرب و شرق را در هم شکست.

محمد هادی زامیاد افزود: علی رغم تمامی توطئه ها و ترفندها ؛ترور و تحریم و تحمیل هشت سال جنگ نابرابر ایران اسلامی همچنان مقتدر و با صلابت ایستاده و با اقتدار در منطقه و جهان ایفای نقش میکند.

بخشدار باینگان با تشریح و بیان خدمات ارزنده دولت در بخش باینگان گفت امسال و در ایام دهه فجر از ۹ طرح عمرانی،خدماتی و آموزشی با بیش از ۶۵ میلیارد ریال بهره برداری می رسد.

زامیاد گفت این طرحها شامل گازرسانی به روستاها،مدرسه ،آبرسانی ، بهسازی معابر روستایی و طرحهای مخابراتی میباشد .

بخشدار باینگان افزود: با تلاش دولتمردان هم اکنون تمامی روستاهای بخش باینگان دارای اینترنت پرسرعت هستند و با بهره برداری از گاز رسانی به سه روستای میرعبدلی،لاران علیا و لاران سفلی ۵۰ درصد جمعیت روستایی و صدرصد جمعیت شهری بخش باینگان از نعمت گاز طبیعی برخوردار میشوند.

زامیاد تصریح کرد: هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به ۵ روستای باقیمانده بخش در حال اجراست که تا قبل از پایان دولت یعنی در خرداد ماه به اتمام میرسد و صدرصد جمعیت شهری و روستایی بخش باینگان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

بخشدار باینگان با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراها در خرداد ماه سال آینده گفت: امروز مهمترین نیاز کشور وحدت و همدلی و انسجام همه گروهها و قشرهای مختلف مردم است که با حضور مشارکت حداکثری در انتخابات سال آینده این وحدت و همدلی و انسجام برای جهانیان به منصه ظهور خواهد رسید .