ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 14:14

برخی نمایندگان که در همین دولت مدیر بودند، خدمات دولت را زیرسوال نبرند

برخی نمایندگان که در همین دولت مدیر بودند، خدمات دولت را زیرسوال نبرند

به گزارش سلام پاوه : بازوند به گلایه برخی نمایندگان از کارهای انجام نشده در استان و بویژه منطقه اورامانات اشاره کرد و افزود: این درست نیست که فردی که تا چند ماه پیش در همین بدنه دولت فعالیت داشته، حال که نماینده شده همه خدمات را زیر سوال ببرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : بازوند به گلایه برخی نمایندگان از کارهای انجام نشده در استان و بویژه منطقه اورامانات اشاره کرد و افزود: این درست نیست که فردی که تا چند ماه پیش در همین بدنه دولت فعالیت داشته، حال که نماینده شده همه خدمات را زیر سوال ببرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : استاندار کرمانشاه در نشست امروز شورای اداری استان به گلایه برخی نمایندگان از کارهای انجام نشده در استان و بویژه منطقه اورامانات اشاره کرد و افزود: این درست نیست که فردی که تا چند ماه پیش در همین بدنه دولت فعالیت داشته، حال که نماینده شده همه خدمات را زیر سوال ببرد.

وی به برخی اقدامات صورت گرفته در منطقه اورامانات در چند سال اخیر اشاره کرد وافزود: در جریان زلزله سال ۱۳۹۶، تنها حدود هشت هزار واحد مسکونی در منطقه اورامانات ساخته و ۲۰ هزار و ۲۵۵ واحد مسکونی هم دراین منطقه تعمیر شد.

بازوند با اشاره به تلاش برای امهال تسهیلات زلزله زدگان گفت: با توجه به اینکه عمده این مردم از زلزله خسارت زیادی ندیده بودند، اما تلاش کردیم که همه مشمول امهال تسهیلات شوند و دولت به جای مردم اورامانات دو هزار میلیارد تومان سود تهسیلات پرداخت کرده است.

استاندار کرمانشاه گفت: از مجموع ارقامی که در بازسازی زلزله هزینه شده تنها سه هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان آن در منطقه اورامانات هزینه شده است.

وی یادآور شد: این حجم کار و اعتبار جدای از ساخت بیمارستانها و راه ها و … و دیگر فعالیت های عمرانی در این منطقه است و انصاف این است که تمام کارهای انجام شده در کنار مشکلات گفته شود.

بازوند در ادامه با اشاره به سفر پرخیر و برکت رییس قوه قضاییه به استان گفت: در این سفر جلسات متعددی تشکیل و بسیاری موانع اداری و سرمایه گذاری و قضایی در استان برداشته شد.

وی افزود: در این سفر پرخیر و برکت همچنین بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده شده که نقش موثری در پیشرفت استان بویژه در حوزه قضایی دارد.