پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 04:40

مطالبات مردم منطقه را نباید با اهانت، تحقیر و تهدید مطرح کرد

مطالبات مردم منطقه را نباید با اهانت، تحقیر و تهدید مطرح کرد

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: منطقه اورامانات مردمانی فرهنگ دوست و با اصالت را در خود جای داده و از لحاظ فرهنگی پیشینه درخشانی دارد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه، با اشاره به سخنان نماینده اورامانات در صحن مجلس […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: منطقه اورامانات مردمانی فرهنگ دوست و با اصالت را در خود جای داده و از لحاظ فرهنگی پیشینه درخشانی دارد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه، با اشاره به سخنان نماینده اورامانات در صحن مجلس شورای اسلامی افزود: مردم این منطقه در چهار دهه گذشته همراهی خود را با نظام و انقلاب ثابت کرده اند و در این راه صدها شهید را تقدیم انقلاب کرده اند.

وی با بیان اینکه برای پیگیری مطالبات نباید به هر روشی متوسل شد، تصریح کرد: نقد منصفانه، پیگیری مسایل و قاطعانه اقدام کردن مقبول است اما مطالبات مردم منطقه را نباید با اهانت، تحقیر و تهدید مطرح کرد.

ماموستا قادری افزود: این گونه بیان کردن مشکلات و این روش با ادب و اخلاق مردم اورامانات انطباق ندارد و مردود است.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: مسوولان کشوری در خصوص مردم منطقه اورامانات، دیدگاه ویژه ای دارند و این مردم را مردمانی نجیب و با اصالت می دانند.

ماموستا قادری ادامه داد:شهرستان پاوه به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و قرارگرفتن در نوار مرز مورد تهدید سودجویان و قاچاقچیان است و در چند مدت اخیر شاهد کشف سلاح در این شهرستان هستیم که با بررسی های صورت گرفته، هیچ شهروند پاوه ای در آن نقش نداشته و این سلاح ها از دیگر نقاط به این شهرستان منتقل می شود و ضرورت دارد شهروندان پاوه ای در این خصوص بسیار مراقب باشند.

وی با اشاره به الحاق چهار روستای نسمه، سرکان، چورژی و دوریسان به شهر پاوه افزود: این کار، اقدامی ارزنده است و نیازمند خدمات رسانی بیشتر و بهتر و برنامه ریزی برای ساماندهی امور است.

خطیب جمعه پاوه اضافه کرد: اگر صفحات تایخ را ورق بزنیم و به حدود ۱۵۰ سال پیش در شرق و جوامع اسلامی نگاه کنیم، برای ما روشن می شود جز در موارد بسیار محدود زن بی حجاب را ندیده ایم.

ماموستا قادری افزود: در طول یک قرن گذشته زنان شرق و به ویژه مسلمانان، از فرهنگ زنان غرب تقلید نموده اند و آداب و فرهنگ و تقید دینی را فراموش و حریم ها را شکسته اند.

وی ادامه داد: کرامت، حیا، اخلاق و آداب دین در جامعه اسلامی هر روز ضعیف تر و هر روز شاد بی بند و باری هستیم که نتیجه تقلید از غرب است.

امام جمعه پاوه گفت: امروز بدحجابی در میان مسلمانان، اختلاط زن و مرد بدون رعایت حدودات شرعی، استفاده از موادمخدر، کثرت طلاق، سقط جنین و به تقلید از غرب در جوامع اسلامی در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: اطاعت زن از مرد، حفظ شرف و عفت مرد، تربیت اولاد و وفا از جمله حقوق زنان در مقابل مردان است.

2 پاسخ برای “مطالبات مردم منطقه را نباید با اهانت، تحقیر و تهدید مطرح کرد

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ بهمن 5, 1399 گفت:

    با سلام و احترام محضر مبارک جناب آقای دکتر قادری امام جمعه، دانشمند و اندیشمند برجسته، اورامانات و ایران
    این حکیم فرزانه یک شخصیت ملی و فرامنطقه ای است.
    در قضاوت هایی که انجام داده به ندرت دچار خطا شده است.
    امام جمعه پاوه فرمود : مطالبات مردم منطقه را نباید با اهانت، تحقیر و تهدید مطرح کرد.
    قادری افزود: این گونه بیان کردن مشکلات و این روش، با ادب و اخلاق مردم اورامانات انطباق ندارد و مردود است.
    سلام و هزاران درود بر حضرتعالی

    و اما آقای نماینده ….. .؟؟؟

  • شهروند در تاریخ بهمن 3, 1399 گفت:

    باسلام وعرض ادب به راستی بازبان تهدید هیچ کاری برای این مردم انجام نخواهد شد بلکه عوارض خطرناکی به دنبال خواهد داشت از آقای لهونی انتظار نمی رفت که چنین ادبیاتی را بکار برد به قول معروف آقای لهونی سکه ای بود که در جیبی سوراخ افتاد وسخنم با پاچه خوران نماینده جدید است فعلا صبر کنید به شما هم چیزی میرسد پاچه خوری اگر از طرف انسانی عادی وکم سواد صورت گیرد منعی بر آن نیست ولی اگر پاچه خوری از سوی کارشناسان ارشد صورت گیر د باید به حال نماینده گریه کرد بکار بردن کلمات ناپسند بد است چه از زبان بد زبانان آید چه از زبان خوش زبانان پس نماینده را همراهی کنید تا حداقل کاری برای این خطه انجام دهد