د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:02

عذر خواهی مدیرعامل آب منطقه ای از مردم پاوه /۹۰ درصد پروژه انتقال آب هانه کوان به پاوه انجام شده است

عذر خواهی مدیرعامل آب منطقه ای از مردم پاوه /۹۰ درصد پروژه انتقال آب هانه کوان به پاوه انجام شده است

به گزارش سلام پاوه ؛ مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمانشاه در بازدید از تصفیه خانه آب هانه کوان ضمن عذر خواهی از مردم پاوه بدلیل خلف وعده در زمان انتقال آب هانه کوان به پاوه از انجام ۹۰ درصدی پروژه انتقال آب هانه کوان به پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛پس از […]

به گزارش سلام پاوه ؛ مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمانشاه در بازدید از تصفیه خانه آب هانه کوان ضمن عذر خواهی از مردم پاوه بدلیل خلف وعده در زمان انتقال آب هانه کوان به پاوه از انجام ۹۰ درصدی پروژه انتقال آب هانه کوان به پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛پس از انتقادات گسترده و جیره بندی و قطعی آب در پاوه و پیگیری های مکرر سلام پاوه در خصوص خلف وعده مسئولان شهرستانی و استانی در تکمیل پروژه انتقال آب هانه کوان به پاوه صبح امروز با ورود جدی شورای تامین پاوه به موضوع مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در تصفیه خانه ی آب هانی کوان پاوه حضور یافت .

مهندس درویشی از امام جمعه ی محترم ، فرماندار محترم ، دادستان عزیز ،خانواده های معظم شهداء و همه ی مردم عزیز شهر پاوه به دلیل خلف وعده آب منطقه ایی و عدم انتقال آب در زمان وعده داده شده عذرخواهی کرد.

وی گفت؛ ما باید آب بدون آلاینده و تمیز تحویل مردم بدهیم مردم کمی دیگر صبر داشته باشند .

درویشی افزود؛نود درصد پروژه ی انتقال آب هانی کوان انجام پذیرفته است .

مدیر عامل آب منطقه ای استان گفت ؛ انتقال آب هانی کوان یکی از پیچیده ترین و سخت ترین پروژه های عمرانی انتقال آب بوده است .

مهندس درویشی گفت؛آب با چهار واحد پمپاژ از هانی کوان به سایت فیلتراسیون انتقال می یابد .آب از هانی کوان به ارتفاع ۷۰۰ متری پمپاژ می شود .

وی با بیان اینکه خط انتقال آب از هانی کوان تا سراب هولی ۱۴ کیلومتر است افزود؛ما در راستای اجرای این پروژه مسایل حقوقی و اجتماعی فراوانی داشته ایم که در این خصوص ماموستا قادری ، فرماندار محترم و دستگاه قضایی با ما برای رفع مشکلات همکاری صمیمانه ایی داشته اند که قدردان این عزیزان هستیم.

درویشی گفت؛آب هم اکنون در حال تصفیه در سایت فیلتراسیون است .ما باید آبی را که تحویل شهروندان می دهیم آبی سالم و پاکیزه باشد .فرآیند تصفیه در ابتدا و شروع انتقال آب زمانبر است .

این مسئول آب منطقه ای گفت ؛تصفیه خانه ی آب پروژه ی هانی کوان یکی از مدرنترین تصفیه خانه های ایران است.

مهندس درویشی ادامه داد و افزود؛ کمبود آب پاوه هم اکنون برابر گزارشات ۵۰ لیتر در ثانیه است . و ظرفیت آب هانی کوان ۱۶۰ لیتر در ثانیه است .

مدیرعامل آب منطقه ای با بیان اینکه ما هم اکنون با ظرفیت ۸۰ لیتر آغاز کرده ایم افزود؛هم اکنون در سراب هولی با مساعدت استاندار محترم و نماینده ی محترم مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در حال ساخت یک واحد پمپاژ و دو مخزن ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ متر مکعبی هستیم که به پروژه انتقال آب هانی کوان پیوست داده شده اند با احداث و پیوستن این سایتها به شبکه ی آب ، آب روستاهای دوریسان ، خانقاه و شمشیر از آب هانی کوان تامین می گردد.

مهندس درویشی در پایان گفت ؛از شهروندان گرامی درخواست داریم کمی دیگر صبر نمایند تا ما با اطمینان خاطر از سالم بودن آب ، آب را تحویل آنها دهیم .

وی گفت ؛امیدواریم تا روز شنبه کار شستشوی خط انتقال از تصفیه خانه تا سراب هولی به اتمام رسیده آب هانی کوان سالم و تمیز وارد مدار مصرف شهروندان گردد.