چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 21:37

محدودیتهای تردد یلدایی در پاوه/جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفین

محدودیتهای تردد یلدایی در پاوه/جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفین

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پاوه از منع تردد خودروها در پاوه از ساعت ۲۰ شب در روزهای شنبه و یکشنبه خبر داد. سرگرد نورالدین عبدی در تشریح این خبر به خبرنگار سلام پاوه گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونای شهرستان از امشب یعنی روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پاوه از منع تردد خودروها در پاوه از ساعت ۲۰ شب در روزهای شنبه و یکشنبه خبر داد.

سرگرد نورالدین عبدی در تشریح این خبر به خبرنگار سلام پاوه گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونای شهرستان از امشب یعنی روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه تردد خودرو در محدوده شهر از ساعت ۲۰ شب الی ۴ بامداد رصد خواهد شد.

وی افزود: این اقدام توسط پلیس راهور به صورت محسوس و نامحسوس و با نظارت دوربین های پایش سطح شهر کنترل و کسانی که در ساعات تعیین شده تردد نمایند با مبلغ ۲۰۰ هزار تومانی جریمه خواهند شد.

عبدی از شهروندان درخواست نمود با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند و همچون روال گذشته نهایت همکاری را با ماموران راهور پاوه داشته باشند.

گفتنی است روز اول دی و شب پیش آن بزرگترین شب سال است که ایرانیان آن را شب چله یا یلدا می نامند . در این شب همه افراد دور هم جمع می شوند و خوراکی ها و میوه هایی مانند انار و هندوانه و خربزه و سیب و به و انگور و آجیل و شیرنی و … می خوردند و با شادی شب اورمزد و دی ماه (شب چله) را می گذرانند . اما برخلاف سالهای گذشته  از امشب بدلیل شیوع بیماری کرونا و بدلیل پیشگیری از وقوع آن تصمیماتی مبنی بر جمع نشدن و رفت و آمدها در ستاد پیشگیری از کرونا گرفته شده است و این محدودیتها در سراسر کشور اجرا می شود که امیدواریم شهروندان رعایت کنند.

یک پاسخ برای “محدودیتهای تردد یلدایی در پاوه/جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفین

  • پاوه در تاریخ آذر 30, 1399 گفت:

    سلام جناب سرهنگ عبدی راننده گان فاقد گواهینامه هم باعث ترافیک و تصادف میشوند اماما مجبوریم که ماشین به ما برخورد نکند سبقت بگیریم و خلاف است پیگیری نمایید