چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 16:51

اقدام محیط زیستی کمیته موتور سواری شهرستان پاوه/ درخواست از مسئولان برای راه اندازی پیست موتور سواری در پاوه

اقدام محیط زیستی کمیته موتور سواری شهرستان پاوه/ درخواست از مسئولان برای راه اندازی پیست موتور سواری در پاوه

به گزارش سلام پاوه؛اعضای کمیته موتور سواری پاوه با کاشت دانه های بلوط در طبیعت به جمع دوستداران محیط زیست پیوستند.   مسئول این کمیته در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت؛ در روز سه شنبه مورخ ۱۸آذر ماه با همراهی انجمن ژیوای در منطقه سردره شروع به کاشت بلوط کردیم که با این […]

به گزارش سلام پاوه؛اعضای کمیته موتور سواری پاوه با کاشت دانه های بلوط در طبیعت به جمع دوستداران محیط زیست پیوستند.

 

مسئول این کمیته در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت؛ در روز سه شنبه مورخ ۱۸آذر ماه با همراهی انجمن ژیوای در منطقه سردره شروع به کاشت بلوط کردیم که با این حرکت اعلام کنیم ما نیز دوستداران محیط زیست هستیم نه تخریب کنندگان آن.

محمد خدادادی افزود:اگر مسئولین مربوطه و مردمان خوب شهرستان پاوه همراه و یاور ما باشند و یک پیست طبیعی به این کمیته تعلق گیرد ما نیز مجبور به تمرین در طبیعت نخواهیم شد و برای مردم و طبیعت هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نخواهیم کرد.

وی افزود؛ این پیست میتواند قطب بسیار مهمی برای برگزاری مسابقات کشوری و حتی جهانی شود که مزیت های گردشگری و اقتصادی زیادی برای شهرستان خواهد داشت.

خدادادی ادامه داد و گفت ؛ از مسئولین مربوطه انتظار پیگیری این پیست را داریم که بتوانیم این ورزش محبوب را در شهرستان به قطب گردشگری ، ورزشی و اقتصادی در منطقه تبدیل کنیم.

وی افزود؛ ما هیچ وقت تخریب کننده محیط زیست نبودیم و نخواهیم بود بلکه با هماهنگی طبیعت دوستان همیشه تمرینات خود را در مکان هایی اجرا کرده ایم که کمترین صدمه را به طبیعت و کمترین مزاحمت را برای مردم داشته باشد.

خدادادی گفت ؛ از این رسانه اعلام می کنیم در صورت تعلق گرفتن یک پیست طبیعی برای این کمیته از هرگونه تمرین در دامان طبیعت به جز در پیست مد نظر قطعا خودداری می شود و تمام عواقبات این امر را نیز به گردن خواهیم گرفت.

وی در پایان از انجمن محیط زیستی ژیوای جهت همراهی و همکاری با این کمیته کمال تشکر را داشت و گفت؛ امیدواریم همکاری های بیشتری در زمینه حفظ و نگهداری از این طبیعت بکر و خدادادی را داشته باشیم.