پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 07:10

تردد خودروهای سنگین در داخل شهر پاوه ممنوع شد

تردد خودروهای سنگین در داخل شهر پاوه ممنوع شد

به گزارش سلام پاوه: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه گفت ؛ بر اساس مصوبه شورای ترافیک تردد و عبور و مرور خودروهای سنگین در پاوه ممنوع است.   نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: در راستای مصوبات شورای ترافیک شهرستان پاوه مورخ ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۹ باتوجه به نارضایتی های […]

به گزارش سلام پاوه: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه گفت ؛ بر اساس مصوبه شورای ترافیک تردد و عبور و مرور خودروهای سنگین در پاوه ممنوع است.

 

نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: در راستای مصوبات شورای ترافیک شهرستان پاوه مورخ ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۹ باتوجه به نارضایتی های عمومی و همچنین برقراری ایمنی حمل و نقل و عبور و مرور خودروها و پیشگیری از حوادث ترافیکی و تخریب گسترده جاده های شهرستان پاوه و همچنین عدم ظرفیت معابر شهری و بین شهری و ایجاد ترافیک در سطح شهرستان،تردد خودروهای سنگین در داخل معابر شهری و برون شهری پاوه ممنوع می باشد.

 

نوید صحرایی گفت: به تمامی مراجع و ادارات ذیربط اعم از ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای و گمرکات شهرستان پاوه، ابلاغ گردید که از تاریخ مذکور تردد خودرو تریلی در محورهای مواصلاتی شهرستان پاوه تا مرز شوشمی مطلقاً ممنوع و صرفاً تردد یکصد دستگاه کامیون باری حامل (سنگ آهن و کلینکر سیمان) با تعیین زمان بندی محدود مجاز می باشد و خارج از ضابطه‌ ی مذکور از تردد خودروهای یادشده در محورهای سریاس – پاوه – شوشمی، اکیداً ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

دادستان پاوه اظهار داشت: پلیس راه، راهور، و ادارات حمل و نقل جاده ای و گمرک شهرستان پاوه وظیفه ی نظارت و حسن اجرای دستور صادره را بر عهده دارند.