د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 04:10

سهم بازاری پاوه در تصمیم گیریها و شأنیت سیستم اداری این شهر چه میزان است؟

سهم بازاری پاوه در تصمیم گیریها و شأنیت سیستم اداری این شهر چه میزان است؟

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : روزهاست نظاره گر تصمیم گیریهای درست و غلط و انتقادات ریز و درشتی هستیم که گاه و بی گاه هدفش بازار و بازاری بوده و میباشد. مملکت تحریم میشود بازرگان عزیزتر از جان از دلار ارزان استفاده کرده و مایحتاج وارداتی را با چندین برابر قیمت روانه بازار میکند و […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : روزهاست نظاره گر تصمیم گیریهای درست و غلط و انتقادات ریز و درشتی هستیم که گاه و بی گاه هدفش بازار و بازاری بوده و میباشد.

مملکت تحریم میشود بازرگان عزیزتر از جان از دلار ارزان استفاده کرده و مایحتاج وارداتی را با چندین برابر قیمت روانه بازار میکند و ما بازاریان بازار بیمار و نحیف پاوه مسئول آن شمرده میشویم و نقل هر محفلی میگردیم بدونه هیچ حامی و پشتیبانی ،روزها بازار را بدونه هیچ راهکاری به بهانه حفظ سلامتی جامعه تعطیل میکنند.

دریغ از لحضه ای امهال در کار ادارات مالی(بانک،دارایی ،آب،برق،مخابرات ،تمدید جواز کسب و……..)باز هم این بازار و بازاری است که باید همراهی کند.( در بحث شیوع کرونا آیا هیچ تحلیلی انجام گرفته که چند درصد از کسانی که مبتلا شده اند بواسطه حضور در مغازه ها بوده آیا هیچگاه اندیشیده اید که بیشتر رعایت پروتوکلها در مغازه هاست و بدترین وضعیت در ادارات).

هر از چندگاهی بدلیل مشکلات گاه و بی گاه همیشگی جامعه دچار بحران گشته که بیشترین فشار جهت تأمین منابع مالی آن برعهده بازار میباشدکه بعد از حل بحران این مسئولین خوش لباس و خوش کلام هستند که بعنوان قهرمانان مبارزه مورد تقدیر قرار میگیرند (تشویق برای آنان وجریمه بحران برای بازاریان).

و اما از این همه بی انصافیها که بگذریم همه سمنها و اداراتی که وابسته به کمکهای بازار میباشند در تصمیم گیریهایشان چند درصد از تفکرات و نظرات اقشار مختلف بازار(نه عده ای خاص )استفاده کرده اند.

بعنوان بالاترین رأس دولت در منطقه آقای فرماندار در جلسات و تصمیم گیریهایتان بازاریان در کدام ردیف صندلیهایتان قرار دارنداصلا در بحث کرونا و بحرانش آیا هیچگاه نظرات آنان و راهکارهایشان را شنیده اید اصلا خبر دارید بازاریان پاوه را افرادی تشکیل میدهند که سرشار از تخصص و تحصیلند اینان جا مانده های سیستم اداری هستند که ناجوانمردانه حذفشان کرده اند.

نمایندگان مجلس در همه ادوار همینگونه بوده اند ببخشید آقایان چند درصد از جلساتتان درحول محور بازار با حضور بازاریان بوده است نه دوستان غیربازاریتان.

روزهاست در هر گروه و هر کانالی بحث داغ تعطیلی بازار است کسانی که نه بازاری هستند و نه تخصصی در آن دارند با اظهار نظرهای غیر کارشناسانه خود جامعه را به بیراهه میبرند.

در پایان جهت اطلاع همه بزرگواران ،بازار پاوه اعلام میدارد دارای نظر بوده و متخصص در زمینه فعالیتهای خود و فقط حامی سیستم و گروههایی هستیم که قبل از مالمان تفکراتمان را باور داشته باشند و در تصمیمگیریهایمان آنهایی را همراه خواهیم بود که باورمان داشته باشند.

با سپاس -همایون رشیدی از کسبه میدان مولوی پاوه

یک پاسخ برای “سهم بازاری پاوه در تصمیم گیریها و شأنیت سیستم اداری این شهر چه میزان است؟

  • سجاد کریمی در تاریخ آذر 2, 1399 گفت:

    سلام
    بسیار عالی نوشتین اقای رشیدی
    متاسفانه وضعیت جوری شده که هرکسی از دریچه دید خودش به مسایل نگاه میکنه و اظهار نظر میکنه
    هیچ کسی سرش توی حیطه و کار خودش نیست
    الان شرایطمون جوری شده که پرستار نقش روابط عمومی بیمارستان رو داره
    رئیس شبکه نقش مدیر بحران داره
    از اونور نماینده از قویه قضایه تقاضای اب داره
    و….
    بنظرم دادستان میتونست نقش بهتری اجرا کنه که هرکسی اخبار توی فضای مجازی نذاره
    باعث رعب و وحشت مردم نشن
    غیر کارشناسانه نظردهی نکنن

    پ.ن: این مدت من با توجه به شرایط کاریم شهرای مختلفی رفتم
    ولی هیچ شهری به اندازه پاوه ندیدم که مردم رعایت کنن و از ماسک استفاده کنن اما اینمدت با امار کرونا همه از بی فرهنگی مردم حرف میزدن که این صحیح نیست
    پ.ن۲: حرفای غیر کارشناسانه بسیار زیاد شده که امیدوارم مردم رعایت کنن و رسانه ها اخبار رو در اختیار مردم قرار بدن بجای استوری اشخاص در فضای مجازی
    پ.ن۳: کرونا چیزی نیست که ما تاریخ تمام شدنش رو بدونیم پس باید فرهنگ سازی رو بیشتر کنیم و کارها رو تعطیل نکنیم