د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 22:36

تردید مردم بدلیل اختلاف مسئولان ذیربط در مسئله کرونا

تردید مردم بدلیل اختلاف مسئولان ذیربط در مسئله کرونا

به گزارش سلام پاوه: امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته که از طریق ویدئو زنده با مومنین سخن میگفت اظهار داشت:در قضیۀ کرونا در جایی قرار گرفته‌ایم مردم به حرف‌های ما گوش نمی‌دهند و مسئولان ذیربط در مسئله کرونا هم هر یک برنامۀ خود را دنبال می‌کنند و اتفاق‌نظر نیست.   […]

به گزارش سلام پاوه: امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته که از طریق ویدئو زنده با مومنین سخن میگفت اظهار داشت:در قضیۀ کرونا در جایی قرار گرفته‌ایم مردم به حرف‌های ما گوش نمی‌دهند و مسئولان ذیربط در مسئله کرونا هم هر یک برنامۀ خود را دنبال می‌کنند و اتفاق‌نظر نیست.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا قادری افزود،در قضیۀ کرونا مردم به میل خود کار می‌کنند. مسئولان ذیربط در مسئلۀ کرونا هم تنها سخن خود را سند می‌دانند درحالی‌که خود نیز با همدیگر اختلاف دارند. این مشکلی است که مردم را دچار تردید کرده است.

 

وی ادامه داد: بنده امروز نمی‌دانم وضعیت شهر ما زرد، نارنجی و یا قرمز است. ولی من درهرحال رنگ خود و دوستان فکری را زرد می‌بینم برای آنان که فوت کرده‌اند و برای آنان که مریض‌اند و برای آنان که وضع زندگی‌شان خوب نیست.

 

امام جمعه پاوه گفت: بله رنگ من زرد است و از خدای متعال می‌خواهم رنگ زرد ما را به رنگ سفید تغییر دهد؛ خداوند درگذشتگان ما را به رحمت خود شاد و به مریضان ما چه آنان که در خانه هستند و یا روی تخت بیمارستان، شفای عاجل عنایت فرماید.